Identyfikator artykułu : 00156481 / Ostatnia modyfikacja : 13.11.2017

Błąd: 2200

    Ten komunikat o błędzie pojawia się, gdy nie można nawiązać połączenia internetowego lub gdy jest ono niestabilne.
    Może występować w określonych sytuacjach, na przykład gdy internetowy materiał wideo nie chce się wyświetlić lub nagle znika.

    Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższą procedurą.

    UWAGA: Każdy z poniższych kroków może pomóc w rozwiązaniu problemu. Sprawdzaj stan połączenia sieciowego po wykonaniu każdego kroku.

    1. Ponownie uruchom telewizor lub urządzenia komunikacyjne, wykonując poniższą procedurę:
      1. Wyłącz telewizor.
      2. Odłącz wtyczkę przewodu zasilającego telewizora.
      3. Odłącz wtyczki przewodów zasilających routera i modemu.
      4. Po 2 minutach podłącz wtyczki przewodów zasilających routera i modemu.
      5. Podłącz wtyczkę przewodu zasilającego telewizora.
      6. Włącz telewizor.
      7. Po upływie 5 minut kilkakrotnie odśwież zawartość internetową.  
    2. Jeśli używasz komunikacji bezprzewodowej, istnieje możliwość, że jest ona niestabilna z powodu zakłóceń fal radiowych. W takiej sytuacji wykonaj poniższą procedurę:

      • Wyłącz zasilanie innych urządzeń bezprzewodowych.
      • Podłącz telewizor kablem do routera sieci LAN.

      Jeśli po wykonaniu powyższej procedury problem ustąpił, połączenie bezprzewodowe między telewizorem a routerem jest niestabilne. Podłącz telewizor do routera za pomocą kabla. Nie używaj telewizora wraz z innymi urządzeniami bezprzewodowymi.

    3. Jeśli wersja oprogramowania telewizora nie jest aktualna, problem można rozwiązać poprzez zaktualizowanie go do najnowszej wersji. Więcej informacji: Jak wykonać aktualizację oprogramowania.
    4. Przywróć ustawienia fabryczne telewizora. Więcej informacji: Jak przywrócić ustawienia fabryczne telewizora?

      UWAGA: Po przywróceniu ustawień fabrycznych telewizora należy zresetować połączenie bezprzewodowe/przewodowe. Informacje na temat konfigurowania ustawień sieciowych znajdują się poniżej.

      Jak połączyć telewizor BRAVIA z siecią przez łącze przewodowe.  
      Jak połączyć telewizor BRAVIA z siecią przez łącze bezprzewodowe.

    5. Jeśli oprogramowanie układowe routera nie jest aktualne, istnieje możliwość, że problem ustąpi po zaktualizowaniu tego oprogramowania do najnowszej wersji.

      UWAGA: szczegółowe instrukcje aktualizowania oprogramowania routera można uzyskać od jego producenta.

    6. Zmień domyślny serwer DNS na publiczny.
      1. Na pilocie z zestawu naciśnij przycisk Home.
      2. Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
      3. Wybierz opcję Network (Sieć).
      4. Naciśnij przycisk Enter.
      5. Wybierz opcję Network Settings (Ustawienia sieciowe).
      6. Wybierz opcję Wired/Wireless Setup (Połączenie przewodowe/bezprzewodowe).
      7. Wybierz opcję Custom (Niestandardowe) lub Enter Manually (Wprowadź ręcznie).
      8. Wprowadź adres w polu IP Address (Adres IP).

        UWAGA: Adres IP jest generowany przez router i można go ustalić za pomocą komputera. Więcej informacji uzyskasz w instrukcji obsługi routera lub od jego producenta.

      9. Wprowadź jeden z dwóch następujących numerów w pozycji Public DNS (Publiczny serwer DNS): 4.2.2.2 lub 8.8.8.8.

    UWAGA: Użycie publicznego serwera DNS często poprawia prędkość przekierowywania połączeń internetowych i pomaga rozwiązać ten problem. Warto jest jednak zapisać sobie domyślny adres serwera DNS.