Przy próbie wyświetlenia lub odświeżenia materiału z Internetu występuje błąd.
Prosimy o wypróbowanie rozwiązań dla poszczególnych numerów błędów.
- Wyświetlany jest kod błędu „Error: 1002”
- Wyświetlany jest kod błędu „Error: 1106”
- Podczas konfiguracji sieci lub przy próbie dostępu do materiału z Internetu występuje błąd 1107, 2123, 3218, 5010 lub 7003
- Przy próbie skorzystania z łącza sieciowego na telewizorze pojawia się kod „Error: 2200”
- Wyświetlany jest kod błędu „Error: 4012”
- Wyświetlany jest kod błędu „Error: 5010”
- Wyświetlany jest kod błędu („Error”) od 1 do 30, od 50 do 200 lub 300
Wyświetlany jest kod błędu „Error: 1002”
Telewizor nie jest podłączony do sieci teleinformatycznej.
- Sprawdź ustawienie połączenia sieciowego, wykonując poniższe czynności:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci.
- Wybierz opcję Konfiguruj połączenie sieciowe.
-
- Połączenie z siecią bezprzewodową:
Postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie, sprawdź ustawienie połączenia sieciowego. - Połączenie z siecią przewodową:
- Wybierz opcję Zaawansowany.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci przewodowej.
- Postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie, sprawdź ustawienie połączenia sieciowego.
- Połączenie z siecią bezprzewodową:
- Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, zaktualizuj oprogramowanie systemowe telewizora BRAVIA do najnowszej wersji, po czym sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Aby wykonać aktualizację, postępuj zgodnie z poniższym opisem.- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Pomoc techniczna.
- Wybierz opcję Aktualizacja oprogram..
- Wybierz opcję USB lub Sieć.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
Wyświetlany jest kod błędu „Error: 1106”
Te kody błędu pojawiają się w poniższych przypadkach.
- Przy próbie wyświetlenia wideo internetowego na telewizorze.
- Przy wybranym materiale z Internetu lub po wybraniu opcji Odśwież zawartość internetową.
- Najpierw sprawdź stan połączenia w menu Ustawienia sieci.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci.
- Wybierz opcję Wyświetl ustawienia i stan sieci.
- Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
- Wybierz opcję Tak.
Jeśli obok którejkolwiek z przeprowadzonych kontroli pojawia się stan Niepowodzenie, sprawdź ustawienie połączenia sieciowego.
- Jeśli wszystkie przeprowadzone kontrole dały wynik OK, zaktualizuj oprogramowanie systemowe telewizora BRAVIA do najnowszej wersji, po czym sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Aby wykonać aktualizację, postępuj zgodnie z poniższym opisem.- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Pomoc techniczna.
- Wybierz opcję Aktualizacja oprogram..
- Wybierz opcję USB lub Sieć.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
Błąd: Podczas konfiguracji sieci lub przy próbie dostępu do materiału z Internetu występuje błąd 1107, 2123, 3218, 5010 lub 7003.
Te kody błędu pojawiają się w poniższych przypadkach.
- Połączenie z Internetem jest przerwane lub niestabilne.
- Zmniejszyła się szybkość łącza (szczególnie przy połączeniu z siecią bezprzewodową)
UWAGA: kody te mogą też pojawiać się z innych przyczyn, mających charakter przejściowy, takich jak kolizje na łączach. Zdarza się, że po pewnym czasie problem znika samorzutnie, bez podejmowania żadnych działań. W takich przypadkach wskazanie przyczyny bywa niemożliwe.
Szczegółowe informacje o usuwaniu błędu zawiera poniższy artykuł.
Podczas konfiguracji sieci lub przy próbie dostępu do materiału z Internetu występuje błąd „Error: 1107”, „Error: 2123”, „Error: 3218” lub „Error: 7003”.
Przy próbie skorzystania z łącza sieciowego na telewizorze pojawia się kod „Error: 2200”.
Ten komunikat o błędzie pojawia się, gdy nie można nawiązać połączenia internetowego lub gdy jest ono niestabilne.
Może występować w określonych sytuacjach, na przykład gdy wideo internetowe nie pojawia się lub nagle znika.
Szczegółowe informacje o usuwaniu błędu zawiera poniższy artykuł.
Przy próbie skorzystania z łącza sieciowego na telewizorze pojawia się kod „Error: 2200”.
Wyświetlany jest kod błędu „Error: 4012”
Urządzenie może działać nieprawidłowo. Produkt może wymagać naprawy.
Wyświetlany jest kod błędu „Error: 5010”
Podczas przetwarzania programu z Internetu występuje błąd.
Spróbuj wykonać poniższe czynności.
- Sprawdź stan połączenia w menu Ustawienia sieci.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
- Wybierz opcję Konfiguruj.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci.
- Wybierz opcję Wyświetl ustawienia i stan sieci.
- Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
- Wybierz opcję Tak.
- Jeśli obok którejkolwiek z przeprowadzonych kontroli pojawia się stan Niepowodzenie, sprawdź ustawienie połączenia sieciowego.
- Jeśli wyniki całej diagnostyki są pozytywne (OK), przeprowadź kolejno poniższe kontrole.
- Zaktualizuj oprogramowanie systemowe telewizora BRAVIA do najnowszej wersji.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Pomoc techniczna.
- Wybierz opcję Aktualizacja oprogram..
- Wybierz opcję USB lub Sieć.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
- Użyj funkcji Odśwież zawartość internetową.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
- Wybierz opcję Konfiguruj.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci.
- Wybierz opcję Odśwież zawartość internetową.
- Jeśli problem pozostał nierozwiązany, spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Pomoc techniczna.
- Wybierz opcję Ustawienia fabryczne.
- Wybierz opcję Tak.
- Zaktualizuj oprogramowanie systemowe telewizora BRAVIA do najnowszej wersji.
UWAGA:
- Jeśli po zresetowaniu nadal pojawia się błąd, może występować przejściowy problem z siecią.
- Może się on rozwiązać po upływie pewnego czasu. Prosimy o ponowienie próby użycia funkcji Odśwież zawartość internetową za jakiś czas.
Wyświetlany jest kod błędu („Error”) od 1 do 30, od 50 do 200 lub 300
Świadczy to o problemie z komunikacją z miejscem docelowym połączenia (problem po stronie serwera).
Jeśli jego przyczyna ma przejściowy charakter, po jakimś czasie problem może samorzutnie zniknąć.
W pierwszej kolejności ponów próbę dostępu po odczekaniu krótkiego czasu.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, zaktualizuj oprogramowanie systemowe telewizora BRAVIA do najnowszej wersji.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Pomoc techniczna.
- Wybierz opcję Aktualizacja oprogram..
- Wybierz opcję USB lub Sieć.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.