Identyfikator artykułu : 00095858 / Ostatnia modyfikacja : 20.08.2020

Przy próbie użycia kanałów wideo internetowego pojawia się błąd 5008

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Pojawienie się tego błędu oznacza, że przed wyświetlaniem materiałów z serwisów streamingowych wymagana jest aktualizacja oprogramowania systemowego telewizora. Upewnij się, że w telewizorze zainstalowane jest najnowsze oprogramowanie. 

    Jeśli błąd ten występuje pomimo zainstalowania najnowszej wersji oprogramowania, wykonaj poniższe czynności.

    1. Użyj funkcji Odśwież zawartość internetową.
      1. Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. W zależności od urządzenia wybierz opcję Sieć lub Konfiguracja.
      4. Wybierz opcję Odśwież zawartość internetową.
         
    2. Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania.
       
    3. Ponownie użyj funkcji Odśwież zawartość internetową.