Identyfikator artykułu : 00274898 / Ostatnia modyfikacja : 10.03.2022

Podczas aktualizacji oprogramowania w telewizorze z platformą Android TV lub Google TV pojawia się błąd 1002 lub 2123

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Jak zaktualizować oprogramowanie telewizora, gdy na ekranie pojawia się błąd 1002 lub 2123?

    Jeśli telewizor jest połączony z Internetem przez sieć Wi-Fi, nie używaj urządzeń emitujących fale radiowe (np. kuchenek mikrofalowych lub podobnych urządzeń). Przyczyną błędu 1002 lub 2123 mogą być zakłócenia w łączności z Internetem.

    Jeśli błąd wystąpi także po wyłączeniu urządzeń, które mogą zakłócać sygnał bezprzewodowy, wypróbuj dwa inne sposoby uzyskania aktualizacji:

    1. Podłącz router przewodem sieci LAN, by uniknąć zakłóceń łączności bezprzewodowej.
    2. Pobierz aktualizację oprogramowania, używając komputera i pamięci USB. Pliki do pobrania są zamieszczone na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.

    Uwagi: