Identyfikator artykułu : 00149270 / Ostatnia modyfikacja : 29.01.2018

Rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z serwisem Netflix – problemy z obrazem

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

W poniższej tabeli przedstawiono informacje i wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów takich, jak nieprawidłowe wyświetlanie filmów z serwisu Netflix.

ProblemSposób postępowania
Filmy przesyłane strumieniowo z serwisu Netflix są wyświetlane w niskiej rozdzielczości. Sprawdz ustawienia aplikacji Netflix.
Podczas korzystania z aplikacji Netflix w telewizorze funkcja Wide Mode (Tryb szeroki) nie jest dostępna. Zmien wielkosc obrazu.
Internetowa transmisja strumieniowa wideo jest odtwarzana wyłącznie w rozdzielczości standardowej (SD). Sprawdz wymagania systemowe i ustawienia sieciowe.
Filmy przesyłane strumieniowo zatrzymują się, są wstrzymywane lub buforowane albo jakość obrazu i dźwięku jest niska.    Zalecane jest stabilne i szybkie lacze sieciowe.
Podczas strumieniowej transmisji filmów z serwisu Netflix informacje wyświetlane przy użyciu odtwarzacza Blu-ray Disc są ucięte. Wyswietlany obraz moze róznic sie w zaleznosci od wykorzystywanego polaczenia.
Podczas transmisji strumieniowej Netflix Ultra HD obraz nie jest wyświetlany w jakości 4K. Upewnij sie, ze urzadzenie zostalo skonfigurowane prawidlowo oraz ze zostala wybrana tresc 4K.
Podczas wyświetlania materiałów wideo z serwisu Netflix nie można zmieniać ustawień obrazu telewizora. Zmien ustawienia obrazu przy uzyciu menu telewizora.
Podczas próby użycia aplikacji Netflix przestaje się zmieniać obraz i telewizor się wyłącza.Wymuś zamknięcie aplikacji Netflix, a następnie uruchom telewizor ponownie. 
Kolejka serwisu Netflix wygląda na uciętą. Oznacza to, ze dostepne jest wiecej tresci. Wystarczy przejsc w lewo lub w prawo.
Po naciśnięciu niektórych przycisków na pilocie podczas korzystania z aplikacji Netflix gaśnie obraz na ekranie telewizora Sony Android TV. W trakcie ladowania opcji menu gasnie ekran.
 

Jeśli problem nie został opisany powyżej lub chcesz uzyskać dodatkowe wsparcie w zakresie odtwarzania filmów z serwisu Netflix, odwiedź centrum pomocy Netflix.