Podczas transmisji strumieniowej Netflix Ultra HD obraz nie jest wyświetlany w jakości 4K.
UWAGA: Usługa Nextflix 4K może nie być aktualnie dostępna w danym kraju. Dodatkowe informacje można znaleźć w centrum pomocy Netflix.
Kolejne kroki tego rozwiązania służą jako pomoc w następujących sytuacjach:
- Aplikacja Netflix Ultra HD nie odtwarza materiałów w rozdzielczości 4K.
- Obraz w strumieniu Netflix 4K jest zniekształcony.
- Nie można wyświetlić materiałów Netflix w jakości 4K.
WAŻNE: Podczas normalnego użytkowania aplikacji Netflix rozdzielczość wyświetlanych materiałów wideo może być początkowo niższa. Obejmuje to momenty odtwarzania po przewinięciu materiału wideo. Po kilku chwilach odtwarzania jakość wideo zwiększy się w zależności od prędkości sieci.
- W przypadku transmisji strumieniowej materiałów Netflix Ultra HD upewnij się, że zostały spełnione odpowiednie warunki.
- Telewizor lub odtwarzacz multimedialny 4K zgodny z transmisja strumieniowa Ultra HD w serwisie Netflix.
- Abonament w serwisie Netflix obejmujący transmisję strumieniową w jakości HD. Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące abonamentu oraz możliwości jego zmiany, skontaktuj się z serwisem Netflix.
- Stabilna prędkość połączenia z Internetem wynosząca co najmniej 25 Mb/s.
- Upewnij się, że ustawiono wysoka jakosc transmisji strumieniowej.
- Sprawdź, czy został wybrany film lub program w jakości Ultra HD 4K.
-
UWAGI:
- Jeśli telewizor obsługuje transmisję strumieniową Netflix Ultra HD, na ekranie Netflix pojawi się ta informacja.
- Do wybrania treści 4K można także użyć funkcji wyszukiwania dostępnej w serwisie Netflix.
- Kliknij ikonę Search (Szukaj).
- W oknie wyszukiwania wprowadź ciąg 4K.
- Wybierz żądany tytuł.
UWAGA: Ikony z logo Netflix są treścią przykładową.
- Kliknij ikonę Search (Szukaj).
- Jeśli telewizor obsługuje transmisję strumieniową Netflix Ultra HD, na ekranie Netflix pojawi się ta informacja.
- Sprawdź rozdzielczość materiału wideo, naciskając przycisk Display na pilocie telewizora.
UWAGA: Jeśli po naciśnięciu przycisku Display rozdzielczość jest niższa niż 4K, poczekaj chwilę, aby umożliwić aplikacji zwiększenie prędkości i rozpoczęcie odtwarzania w wyższej rozdzielczości. To normalny sposób działania tej aplikacji. Poniższy obraz stanowi przykład tego stopniowego zwiększania rozdzielczości.
Jeśli rozdzielczość jest niska, przyczyną mogą być problemy z przepustowością łącza, które ograniczają strumień Netflix. Aby zwiększyć jakość połączenia z Internetem, spróbuj poniższych rozwiązań:
- Podłącz telewizor 4K lub odtwarzacz multimedialny 4K Ultra HD do sieci przy użyciu kabla.
- Jeśli w tej samej sieci są używane inne urządzenia, chwilowo je wyłącz lub wstrzymaj ich połączenie z Internetem, aby sprawdzić, czy poprawi się jakość transmisji strumieniowej Netflix.
Jeśli pomimo wykonania powyższych czynności problem nie ustąpi, skontaktuj się z dostawcą usług internetowych, aby uzyskać dalsze porady dotyczące poprawy jakości połączenia z Internetem.