Identyfikator artykułu : 00165538 / Ostatnia modyfikacja : 06.12.2019

Obraz 4K (50p/60p) z urządzenia zewnętrznego nie jest wyświetlany w normalny sposób

    Jeśli obraz z urządzenia zewnętrznego ma jeden z wymienionych poniżej formatów, do wyświetlania go na telewizorze należy użyć przewodu HDMI High Speed o wysokiej jakości, którego przepustowość wynosi 18 Gb/s.

    • 4K (50 Hz, 60 Hz) YCbCr 4:4:4 / 8 bitów
    • 4K (50 Hz, 60 Hz) YCbCr 4:2:2 / 8 bitów
    • 4K (50 Hz, 60 Hz) YCbCr 4:2:0 / 10 bitów
    • 4K (50 Hz, 60 Hz) YCbCr 4:2:2 / 10 bitów
    • 4K (50 Hz, 60 Hz) YCbCr 4:2:2 / 12 bitów
    • Sygnał RGB

    Zmień ustawienie parametru Format sygnału HDMI. Aby wybrać Format sygnału HDMI, postępuj zgodnie z poniższym opisem.

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. W kategorii TV wybierz opcję Zewnętrzne wejścia.
    4. Wybierz opcję Format sygnału HDMI, a następnie zmień jej ustawienie na Ulepszony format.
    UWAGI:
    • Sygnały 4K (50p/60p) obsługiwane są tylko przez wejścia HDMI IN 2/3.
    • Jeśli sygnał ma ulepszony format, reprodukcja obrazu i dźwięku z pewnych urządzeń zewnętrznych, które nie są zgodne ze standardem 4K, może działać nieprawidłowo. W takim przypadku należy zmienić format sygnału na standardowy lub podłączyć przewód HDMI do wejścia sygnału w formacie standardowym.

    Szczegółowe informacje o formatach wideo obsługiwanych przez telewizor zawiera poniższy artykuł.
    Typy sygnałów wideo 4K (50p/60p) obsługiwane przez telewizor