Identyfikator artykułu : 00126315 / Ostatnia modyfikacja : 22.01.2019

Telewizor sam się wyłącza i włącza, uruchamia ponownie, lub lampka czuwania miga osiem razy

    WAŻNE: Odpowiedź ta dotyczy jedynie przypadku, gdy lampka czuwania miga 8 razy. Jeśli liczba błysków jest inna, zobacz tę odpowiedź .

    Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami, jeśli telewizor sam się wyłącza i włącza, uruchamia ponownie, lub lampka czuwania miga osiem (8) razy.

    WAŻNE: Procedura obejmuje odłączenie modemu, routera lub innych urządzeń internetowych, które są podłączone do telewizora.

    1. Odłącz telewizor od sieci.
      • Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego, odłącz przewód LAN.
      • Jeśli korzystasz z połączenia bezprzewodowego, wyłącz router i modem.
      • Jeśli korzystasz z adaptera USB bezprzewodowej sieci LAN (UWABR100), odłącz go od telewizora.
    2. Wyłącz i włącz zasilanie telewizora.
    3. Przywróć ustawienia fabryczne .

      UWAGI:

      • Jeśli nie pojawi się komunikat Reset, a telewizor się wyłączy i włączy, lub jeśli procedura resetu nie rozpocznie się natychmiast po pojawieniu się obrazu lub informacji na wyświetlaczu, reset nie odbędzie się prawidłowo. W takiej sytuacji należy rozpocząć procedurę ponownie.
      • Jeśli procedura resetowania została wykonane prawidłowo, pojawi się ekran konfiguracji początkowej.
    4. Wykonaj konfigurację początkową.

      UWAGA: Podczas konfiguracji początkowej omiń Konfigurację sieci oraz Konfigurację przedłużacza pilota.

    5. Ręcznie podłącz telewizor do Internetu.
    6. Wykonaj aktualizację oprogramowania systemowego (układowego).

      UWAGA:
      Jeśli nie można dokonać aktualizacji za pośrednictwem telewizora, można też pobrać aktualizacje z niniejszej witryny.
    7. Ponownie przywróć ustawienia fabryczne.
    8. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć konfigurację początkową.