Brak lub niski poziom dźwięku z telewizora po podłączeniu bezprzewodowego głośnika niskotonowego.
WAŻNE: To rozwiązanie ma zastosowanie tylko w przypadku korzystania z bezprzewodowego głośnika niskotonowego SWF-BR100 i kompatybilnego telewizora Sony®.
Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie, więc należy sprawdzić, czy dźwięk nadal nie wydobywa się z głośnika niskotonowego przed przystąpieniem do kolejnego kroku.
UWAGA: Przed wykonaniem następujących czynności należy sprawdzić, czy w telewizorze zainstalowano najnowszą aktualizację oprogramowania systemowego. Aktualizacji można dokonać bezposrednio przez Internet lub ręcznie w przypadku, gdy telewizor nie jest podłączony do Internetu.
- Sprawdzić, czy kabel audio jest podłączony do bezprzewodowego nadajnika/odbiornika, a telewizor w sposób prawidłowy i bezpieczny.
- Sprawdzić, czy dla ustawienia odtwarzania w telewizorze ustawiono opcję Subwoofer [Głośnik niskotonowy].
- Na dostarczonym pilocie nacisnąć przycisk HOME [Strona główna].
- Wybrać opcję Settings [Ustawienia].
- Wybrać opcję Sound [Dźwięk].
- Wybrać opcję Headphone/Audio Out [Wyjście słuchawkowe/audio].
- Wybrać opcję Subwoofer [Głośnik niskotonowy].
- Sprawdzić, czy poziom głośności telewizora nie jest wyciszony i ustawiono ją na poziomie słyszalnym.
- Ustawić opcję Subwoofer Level [Poziom głośności głośnika niskotonowego] lub Cut Off Frequency [Częstotliwość odcięcia głośnika niskotonowego].
- Na dostarczonym pilocie nacisnąć przycisk HOME [Strona główna].
- Wybrać opcję Settings [Ustawienia].
- Wybrać opcję Sound [Dźwięk].
- Wybrać opcję Wireless Subwoofer [Bezprzewodowy głośnik niskotonowy].
- Wybrać opcję Subwoofer level [Poziom głośności głośnika niskotonowego] lub Cut Off Frequency [Częstotliwość odcięcia głośnika niskotonowego] i odpowiednio dostosować ustawienie.
- Dla ustawienia Sound Booster [Wzmacniacz dźwięku] wybrać opcję ON [Wł.].
- Na dostarczonym pilocie nacisnąć przycisk HOME [Strona główna].
- Wybrać opcję Settings [Ustawienia].
- Wybrać opcję Sound [Dźwięk].
- Wybrać opcję Sound Booster [Wzmacniacz dźwięku].
- Wybrać ustawienie ON [Wł.].
- Sprawdzić stan kontrolki zasilania na głośniku niskotonowym.
- Jeśli kontrolka jest wyłączona:
-
- Należy sprawdzić, czy przewód zasilający jest podłączony w sposób bezpieczny.
- Włączyć głośnik niskotonowy, naciskając przycisk zasilania na głośniku niskotonowym.
- Jeśli kontrolka zaświeci kolorem czerwonym:
- Zbliżyć głośnik niskotonowy do telewizora.
- Sprawdzić, czy głośnik niskotonowy nie znajduje się w metalowej szafie lub w pobliżu przedmiotu, który może powodować zakłócenie.
- Sprawdzić, czy bezprzewodowy nadajnik/odbiornik jest podłączony w sposób prawidłowy.
- Sprawdzić, czy dla ustawienia zasilania bezprzewodowego głośnika niskotonowego wybrano opcję On [Wł.] w menu telewizora.
- Jeśli kontrolka pulsuje w kolorze zielonym, żółtym lub powoli zaczyna świecić kolorem czerwonym:
-
- Skonfigurować ustawienia funkcji Secure Link.
UWAGA: Następujące czynności należy przeprowadzić w ciągu dwóch minut.- Nacisnąć przycisk SECURE na bezprzewodowym nadajniku/odbiorniku. Dioda LED zaświeci kolorem żółtym.
- Nacisnąć przycisk SECURE znajdujący się w tylnej części głośnika niskotonowego. Dioda LED będzie pulsować w kolorze żółtym.
- Obie diody LED będą nieprzerwanie świecić kolorem żółtym i wydobędzie się niski ton na potwierdzenie, że skonfigurowano ustawienia funkcji Secure Link.
- Nacisnąć przycisk SECURE na bezprzewodowym nadajniku/odbiorniku. Dioda LED zaświeci kolorem żółtym.
- Jeśli nadal nie słychać dźwięku, należy umieścić głośnik niskotonowy bliżej telewizora, zanim kontrolka nie zaświeci kolorem zielonym lub żółtym.
- Skonfigurować ustawienia funkcji Secure Link.
- Jeśli kontrolka pulsuje w kolorze czerwonym:
- Wyłączyć głośnik niskotonowy i sprawdzić, czy nic nie blokuje otworów wentylacyjnych.
- Pulsujący kolor czerwony może oznaczać, że poziom dźwięku jest zbyt wysoki. Obniżyć poziom dźwięku telewizora.
- Wyłączyć głośnik niskotonowy i sprawdzić, czy nic nie blokuje otworów wentylacyjnych.