Identyfikator artykułu : 00226975 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Urządzenie z systemem Amazon Alexa nie rozpoznaje głośnika w formie listwy (błąd „Przepraszamy, urządzenie jest nieaktywne”)

    Jeśli przy próbie strumieniowej transmisji muzyki do głośnika w formie listwy urządzenie Amazon Alexa™ informuje „Sorry, the device is offline” (Przepraszamy, urządzenie jest nieaktywne), wypróbuj następujące możliwości:

    • Sprawdź, czy głośnik w formie listwy jest podłączony do Internetu.
      • Wybierz kolejno opcjeKonfiguracjaSetup > Advanced Settings > Network Settings > Network Connection Status (Konfiguracja > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia sieciowe > Stan połączenia z siecią).
         
    • Jeśli tryb czuwania sieci/Bluetooth jest ustawiony na Wył., zmień ustawienie na Wł.
      • Wybierz kolejno opcje KonfiguracjaSetup > Advanced Settings > System Settings > Network/Bluetooth Standby > On (Konfiguracja > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia systemowe > Czuwanie sieci/Bluetooth > Wł.)
         
    • Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania.
      • Wyłącz głośnik w formie listwy.
      • Wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej i odczekaj minutę.
      • Z powrotem podłącz przewód zasilający i włącz głośnik w formie listwy.