Urządzenie z systemem Amazon Alexa nie rozpoznaje głośnika w formie listwy (błąd „Przepraszamy, urządzenie jest nieaktywne”)
Jeśli przy próbie strumieniowej transmisji muzyki do głośnika w formie listwy urządzenie Amazon Alexa™ informuje „Sorry, the device is offline” (Przepraszamy, urządzenie jest nieaktywne), wypróbuj następujące możliwości:
- Sprawdź, czy głośnik w formie listwy jest podłączony do Internetu.
- Wybierz kolejno opcje
Setup > Advanced Settings > Network Settings > Network Connection Status (Konfiguracja > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia sieciowe > Stan połączenia z siecią).
- Wybierz kolejno opcje
- Jeśli tryb czuwania sieci/Bluetooth jest ustawiony na Wył., zmień ustawienie na Wł.
- Wybierz kolejno opcje
Setup > Advanced Settings > System Settings > Network/Bluetooth Standby > On (Konfiguracja > Ustawienia zaawansowane > Ustawienia systemowe > Czuwanie sieci/Bluetooth > Wł.)
- Wybierz kolejno opcje
- Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania.
- Wyłącz głośnik w formie listwy.
- Wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej i odczekaj minutę.
- Z powrotem podłącz przewód zasilający i włącz głośnik w formie listwy.