Podłączone urządzenie USB nie jest ładowane po podłączeniu go do głośnika przenośnego Bluetooth
Jeśli urządzenie USB, takie jak smartfon, podłączone do głośnika Bluetooth nie ładuje się:
UWAGA: Każdy z poniższych kroków może pomóc w rozwiązaniu problemu. Po wykonaniu każdego kroku sprawdź, czy podłączone urządzenie USB ładuje się.
- Upewnij się, że urządzenie USB jest starannie podłączone do portu USB-A
głośnika Bluetooth.
UWAGI:- Nie jest możliwe ładowanie urządzenia USB podłączonego do portu USB-B
głośnika Bluetooth.
- Nie wszystkie głośniki mają port USB-A lub USB-B. Szczegółowe informacje na temat portu do ładowania urządzenia USB można znaleźć w instrukcji obsługi dostarczonej z produktem.
- Nie jest możliwe ładowanie urządzenia USB podłączonego do portu USB-B
- Być może podłączono nieobsługiwane urządzenie USB. Upewnij się, że urządzenie USB jest zgodne z głośnikiem Bluetooth.
UWAGA: Zalecane jest ładowanie urządzenia USB, gdy głośnik jest podłączony do gniazdka zasilania przy użyciu zasilacza sieciowego. Jeśli zasilacz sieciowy nie jest podłączony, podłączone urządzenie USB może się nie ładować.