Identyfikator artykułu : 00226968 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Nie udaje się wybrać ustawień początkowych aplikacji Music Center.

    Jeśli wybieranie ustawień początkowych aplikacji Music Center dla głośnika w formie listwy kończy się niepowodzeniem, wykonaj poniższe czynności.

    1. Upewnij się, że sieć bezprzewodowa zapewnia połączenie z Internetem.
      • Sprawdź, czy inne urządzenia mają łączność z Internetem.
         
    2. Upewnij się, że głośnik w formie listwy i urządzenie mobilne są podłączone do tej samej sieci bezprzewodowej.
    3. Wymuś zakończenie pracy aplikacji Music Center i ponownie uruchom (zrestartuj) urządzenie mobilne.
    4. Ponownie wybierz ustawienia początkowe aplikacji Music Center.
    5. Odłącz router od gniazdka sieci energetycznej i podłącz go na nowo.
    6. Zresetuj głośnik w formie listwy przez odłączenie zasilania:
      1. Wyłącz głośnik w formie listwy.
      2. Wyłącz przewód zasilający z gniazdka sieci energetycznej i odczekaj minutę.
      3. Podłącz przewód zasilający.
      4. Włącz głośnik w formie listwy.