Niepowodzenie łączenia urządzeń audio Bluetooth i aplikacji Music Center (SongPal) w urządzeniach mobilnych
WAŻNE: prosimy o sprawdzenie kompatybilnych produktów, których dotyczy ten artykuł, korzystając z poniższego hiperłącza.
Urządzenia audio firmy Sony współpracujące z aplikacją Music Center (SongPal)
Aby rozwiązać ten problem, ponownie połącz głośnik Bluetooth z aplikacją Music Center (SongPal) w urządzeniu mobilnym. W tym celu wykonaj następujące czynności:
Smartfony z systemem Android:
- Dotknij ikony aplikacji Music Center (SongPal)
na ekranie smartfona.
- Dotknij urządzenia audio na ekranie Speaker & Group (Głośnik i grupa).
- W menu Option (Opcja) dotknij opcji Terminate Connection (Zakończ połączenie).
- Dotknij urządzenia audio na ekranie Device & Group (Urządzenie i grupa).
Telefony komórkowe z systemem iOS:
- Naciśnij przycisk Home na telefonie iPhone / iPadzie / iPodzie touch, aby zamknąć aplikację Music Center (SongPal).
- Na ekranie Home dotknij ikony aplikacji Music Center (SongPal)
.
- Dotknij urządzenia audio na ekranie Speaker & Group (Głośnik i grupa).