Identyfikator artykułu : 00202997 / Ostatnia modyfikacja : 22.08.2023Drukowanie

Użycie Asystenta Google w słuchawkach bezprzewodowych

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Co jest potrzebne do użycia Asystenta Google w słuchawkach bezprzewodowych

    1. Słuchawki zapewniające obsługę Asystenta Google
      • Aby sprawdzić, czy słuchawki obsługują Asystenta Google, kliknij rozwijaną sekcję na początku tego artykułu (Produkty i kategorie, których dotyczy ten artykuł).
      • Zaktualizuj oprogramowanie słuchawek do najnowszej wersji. Przejdź na stronę pomocy technicznej firmy Sony, odszukaj posiadane słuchawki poprzez wpisanie w wyszukiwarce ich modelu i przejdź do sekcji Pliki do pobrania.
    2. Aplikacja Sony | Headphones Connect na urządzenia z systemem Android
      Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Sony | Headphones Connect pobraną ze sklepu Google Play.
    3. Smartfon z systemem Android zgodny z aplikacją Asystent Google
      Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Asystent Google pobraną ze sklepu Google Play.

    Uwaga: Ze względu na zmiany, jakie firma Google będzie wprowadzać w funkcji Asystent Google, wyłączone zostanie łączenie słuchawek z aplikacją Asystent Google na urządzenia z systemem iOS.


    Powiązane artykuły