Użycie Asystenta Google w słuchawkach bezprzewodowych
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Co jest potrzebne do użycia Asystenta Google w słuchawkach bezprzewodowych
- Słuchawki zapewniające obsługę Asystenta Google
- Aby sprawdzić, czy słuchawki obsługują Asystenta Google, kliknij rozwijaną sekcję na początku tego artykułu (Produkty i kategorie, których dotyczy ten artykuł).
- Zaktualizuj oprogramowanie słuchawek do najnowszej wersji. Przejdź na stronę pomocy technicznej firmy Sony, odszukaj posiadane słuchawki poprzez wpisanie w wyszukiwarce ich modelu i przejdź do sekcji Pliki do pobrania.
- Aplikacja Sony | Headphones Connect na urządzenia z systemem Android
Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Sony | Headphones Connect pobraną ze sklepu Google Play. - Smartfon z systemem Android zgodny z aplikacją Asystent Google
Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Asystent Google pobraną ze sklepu Google Play.
Uwaga: Ze względu na zmiany, jakie firma Google będzie wprowadzać w funkcji Asystent Google, wyłączone zostanie łączenie słuchawek z aplikacją Asystent Google na urządzenia z systemem iOS.