Błąd: Po włączeniu telewizora pojawia się komunikat „There is no network connection right now” (Brak połączenia z siecią).
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:
- Ten błąd występuje, gdy telewizor zostanie wyłączony i włączony w czasie oglądania materiałów w aplikacji.
UWAGA: Wybierz opcję Ponów, aby na nowo połączyć się z Internetem. Jeśli nie rozwiąże to problemu, przejdź do następnej czynności.
- Ten błąd występuje, jeśli telewizor z platformą Android TV jest połączony z siecią przewodem LAN.
Sprawdź, czy w telewizorze wybrane jest ustawienie IPv6. Wyłącz ustawienie IPv6 w następujący sposób:- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- Przewiń zawartość ekranu do opcji Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć w kategorii Sieć i akcesoria.
- Wybierz opcję Zaawansowane ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia IPv6 i zmień jej ustawienie na Nie.
- W miarę możliwości połącz telewizor z Internetem przez łącze bezprzewodowe.
- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- Przewiń zawartość ekranu do opcji Ustawienia.
- Wybierz opcję Network Settings (Ustawienia sieciowe).
- Wybierz opcję Wi-Fi.
- Wybierz opcję On (Włącz).