Co oznaczają kolory i miganie diody LED (wskaźnik stanu włączenia/czuwania) na subwooferze?
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Poniższa tabela pokazuje, co oznaczają kolory migającej kontrolki (włączenia / trybu czuwania) na subwooferze.
Sposób migania | Zielony | Pomarańczowy | Czerwony |
Świeci |
|
|
|
Miga |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Wskazuje podwyższony poziom temperatury subwoofera. W celu rozwiązania tego problemu należy wykonać poniższe czynności:
|
Miga powoli | Połączenie SECURE LINK (Bezpieczne połączenie) pozostaje w trybie gotowości nawet przy braku sygnału.
| Połączenie SECURE LINK (Bezpieczne połączenie) pozostaje w trybie gotowości nawet przy braku sygnału.
|
Nie dotyczy |
Miga szybko. | W przypadku modelu HT-ST9, HT-NT3 lub HT-RT5 może być wymagana naprawa. |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Okresowo miga szybko |
Nie dotyczy | Trwa łączenie SECURE LINK (Bezpieczne połączenie). Zaczekaj na jego nawiązanie. |
Nie dotyczy |
Jeśli występują problemy z połączeniem bezprzewodowym
W razie problemów z połączeniem bezprzewodowym wykonaj następujące czynności:
- Umieść subwoofer bliżej urządzenia głównego zestawu kina domowego.
- Jeśli to możliwe, umieść subwoofer w miejscu, w którym nie będzie on zasłonięty przez meble, ściany ani przeszkody z metalu.
- Umieść router bezprzewodowy w odległości co najmniej 1 metra od głównego urządzenia, subwoofera lub głośnika.
- Jeśli router bezprzewodowy umożliwia przełączanie między pasmami częstotliwości 2,4 GHz i 5 GHz, spróbuj zmienić częstotliwość.
- Modele HT-ST9, HT-ST5, HT-NT3, HT-RT5: spróbuj przełączyć router bezprzewodowy na pasmo 2,4 GHz.
- Modele HT-CT780, HT-CT380, HT-NT5, HT-CT790, HT-CT390, HT-XF9000, HT-X9000F: spróbuj przełączyć router bezprzewodowy na pasmo 5 GHz.
- Jeśli router bezprzewodowy może pracować na różnych kanałach, przełącz go na inny kanał. Jeśli rozwiąże to problem z połączeniem, zapisz ustawienie tego kanału.
- Informacji o sposobie zmieniania kanału w routerze należy szukać w jego instrukcji obsługi.
- Jeśli instrukcja nie jest jasna, uruchom ponownie router. Ponowne uruchomienie może spowodować automatyczny wybór innego kanału.