Identyfikator artykułu : 00124686 / Ostatnia modyfikacja : 22.01.2019

Nie można dokończyć aktualizacji oprogramowania przeprowadzanej przez Internet

    Prawidłowe pobranie aktualizacji z witryny internetowej do telewizora mogą utrudniać różne czynniki, w tym stan połączenia i błędy serwera.

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

    1. Odłącz przewód zasilający i podłącz go na nowo. Możesz ten wykonać resetowanie.
      Informacje o sposobie resetowania zawierają poniższe artykuły.
    2. Sprawdź stan połączenia sieciowego telewizora, wykonując następujące czynności:
      • Telewizory z platformą Android TV
        1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
        2. Wybierz opcję Pomoc.
        3. Wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego.
      • Modele z 2014 r.
        1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
        2. Przejdź do menu Ustawienia.
        3. Wybierz opcję Sieć.
        4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
        5. Wybierz opcję Wyświetl ustawienia i stan sieci.
        6. Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
        7. Wybierz opcję Tak.

      UWAGA: Upewnij się, że połączenie z siecią lokalną i Internetem działa stabilnie oraz że opcja Połączenie fizyczne lub Urz. bezprzewodowe w TV jest ustawiona na OK lub Znal. (Znaleziono).
      Jeśli czynność ta zakończy się niepowodzeniem, należy ponownie skonfigurować sieć.

      Szczegółowe informacje o sposobach podłączania do sieci zawierają poniższe artykuły.

    3. Sprawdź, czy jest dostępna nowa wersja oprogramowania.
       Sposób postępowania opisano w poniższym artykule.
        Jak wykonać aktualizację oprogramowania.

      UWAGA: Jeśli pojawi się komunikat Nie znaleziono nowej wersji oprogramowania lub podobny, należy odczekać co najmniej 2 minuty i ponowić próbę aktualizacji oprogramowania.

    4. Jeśli aktualizacja w dalszym ciągu nie jest możliwa, spróbuj wykonać ją ręcznie, pobierając nowe oprogramowanie z witryny pomocy technicznej Sony do urządzenia pamięci masowej USB.