Nie można dokończyć aktualizacji oprogramowania przeprowadzanej przez Internet
Prawidłowe pobranie aktualizacji z witryny internetowej do telewizora mogą utrudniać różne czynniki, w tym stan połączenia i błędy serwera.
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:
- Odłącz przewód zasilający i podłącz go na nowo. Możesz ten wykonać resetowanie.
Informacje o sposobie resetowania zawierają poniższe artykuły. - Sprawdź stan połączenia sieciowego telewizora, wykonując następujące czynności:
- Telewizory z platformą Android TV
-
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Tylko dla systemu Android 8.0: Wybierz opcję Aplikacja.
- Wybierz opcję Pomoc.
- Wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego.
- Modele z 2014 r.
-
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Przejdź do menu Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
- Wybierz opcję Wyświetl ustawienia i stan sieci.
- Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
- Wybierz opcję Tak.
UWAGA: Upewnij się, że połączenie z siecią lokalną i Internetem działa stabilnie oraz że opcja Połączenie fizyczne lub Urz. bezprzewodowe w TV jest ustawiona na OK lub Znal. (Znaleziono).
Jeśli czynność ta zakończy się niepowodzeniem, należy ponownie skonfigurować sieć.
Szczegółowe informacje o sposobach podłączania do sieci zawierają poniższe artykuły. - Sprawdź, czy jest dostępna nowa wersja oprogramowania.
Sposób postępowania opisano w poniższym artykule.
Jak wykonać aktualizację oprogramowania.
UWAGA: Jeśli pojawi się komunikat Nie znaleziono nowej wersji oprogramowania lub podobny, należy odczekać co najmniej 2 minuty i ponowić próbę aktualizacji oprogramowania.
- Jeśli aktualizacja w dalszym ciągu nie jest możliwa, spróbuj wykonać ją ręcznie, pobierając nowe oprogramowanie z witryny pomocy technicznej Sony do urządzenia pamięci masowej USB.
*Android i Android TV są znakami towarowymi Google LLC.