Identyfikator artykułu : 00124686 / Ostatnia modyfikacja : 03.12.2018

Nie można dokończyć aktualizacji oprogramowania przeprowadzanej przez Internet

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Prawidłowe pobranie aktualizacji z witryny internetowej do telewizora mogą utrudniać różne czynniki, w tym stan połączenia i błędy serwera.

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

  1. Odłącz przewód zasilający i podłącz go na nowo. Możesz ten wykonać resetowanie.
    Informacje o sposobie resetowania zawierają poniższe artykuły.
  2. Sprawdź stan połączenia sieciowego telewizora, wykonując następujące czynności:
    • Telewizory z platformą Android TV
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Pomoc.
      3. Wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego.
    • Modele z 2014 r.
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Przejdź do menu Ustawienia.
      3. Wybierz opcję Sieć.
      4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
      5. Wybierz opcję Wyświetl ustawienia i stan sieci.
      6. Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
      7. Wybierz opcję Tak.

    UWAGA: Upewnij się, że połączenie z siecią lokalną i Internetem działa stabilnie oraz że opcja Połączenie fizyczne lub Urz. bezprzewodowe w TV jest ustawiona na OK lub Znal. (Znaleziono).
    Jeśli czynność ta zakończy się niepowodzeniem, należy ponownie skonfigurować sieć.

    Szczegółowe informacje o sposobach podłączania do sieci zawierają poniższe artykuły.

  3. Sprawdź, czy jest dostępna nowa wersja oprogramowania.
     Sposób postępowania opisano w poniższym artykule.
      Jak wykonać aktualizację oprogramowania.

    UWAGA: Jeśli pojawi się komunikat Nie znaleziono nowej wersji oprogramowania lub podobny, należy odczekać co najmniej 2 minuty i ponowić próbę aktualizacji oprogramowania.

  4. Jeśli aktualizacja w dalszym ciągu nie jest możliwa, spróbuj wykonać ją ręcznie, pobierając nowe oprogramowanie z witryny pomocy technicznej Sony do urządzenia pamięci masowej USB.