Identyfikator artykułu : 00269519 / Ostatnia modyfikacja : 29.10.2021

360 Reality Audio — najczęstsze pytania (bezprzewodowe głośniki)

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Co jest potrzebne do słuchania nagrań 360 Reality Audio przez bezprzewodowy głośnik SRS-RA?

    Do słuchania nagrań 360 Reality Audio przez bezprzewodowy głośnik potrzebne są:

    • Smartfon
    • Aplikacja do strumieniowej transmisji muzyki zgodna z 360 Reality Audio

    Uwaga: Pewne materiały muzyczne oferowane w aplikacji do strumieniowej transmisji muzyki 360 Reality Audio nie są zgodne z 360 Reality Audio.

     

    Jakie serwisy streamingowe są zgodne z technologią 360 Reality Audio?

    Aby sprawdzić, jakie serwisy streamingowe oferują materiały 360 Reality Audio w Twoim kraju:

    1. Otwórz aplikację Sony | Music Center i wybierz w niej głośnik.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Wybierz opcję About 360 Reality Audio (O 360 Reality Audio).
    4. Wybierz opcję Dalej.

    Jak odtwarzać muzykę 360 Reality Audio przez bezprzewodowy głośnik?

    1. Zainstaluj w smartfonie aplikację serwisu streamingowego, który ma w ofercie materiały 360 Reality Audio.
    2. Podłącz głośnik do tej samej sieci Wi-Fi, do której podłączony jest smartfon.
    3. Wybierz muzykę zgodną z 360 Reality Audio, a następnie przesyłaj ją do głośnika.
      O przesyłaniu nagrania 360 Reality Audio informuje świecący na niebieskozielono wskaźnik trybu dźwięku na bezprzewodowym głośniku.

    Co zrobić, jeśli wskaźnik trybu dźwięku nie świeci na niebieskozielono, mimo że przesyłam (odtwarzam) muzykę za pomocą aplikacji streamingowej 360 Reality Audio?

    Mój głośnik nie pojawia się w aplikacji streamingowej

    Jeśli głośnik nie pojawia się jako urządzenie odtwarzające w aplikacji do strumieniowej transmisji muzyki zgodnej z 360 Reality Audio, wykonaj następujące czynności:

    1. Sprawdź, czy smartfon i głośnik są podłączone do tej samej sieci bezprzewodowej (punktu dostępowego).
      Pamiętaj, że muzyki 360 Reality Audio nie można odtwarzać przez łącze Bluetooth.
    2. Wyłącz smartfon i włącz go na nowo. Czasami rozwiązaniem problemu jest proste ponowne uruchomienie.
    3. Wyłącz przewód zasilający routera z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz. Przyczyną zakłóceń w parowaniu może być opóźnienie sieci Wi-Fi. Poziom tego opóźnienia może się poprawić po restarcie routera.
    4. Wyłącz przewód zasilający głośnika z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz.