360 Reality Audio — najczęstsze pytania (bezprzewodowe głośniki)
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Co jest potrzebne do słuchania nagrań 360 Reality Audio przez bezprzewodowy głośnik SRS-RA?
Do słuchania nagrań 360 Reality Audio przez bezprzewodowy głośnik potrzebne są:
- Smartfon
- Aplikacja do strumieniowej transmisji muzyki zgodna z 360 Reality Audio
Uwaga: Pewne materiały muzyczne oferowane w aplikacji do strumieniowej transmisji muzyki 360 Reality Audio nie są zgodne z 360 Reality Audio.
Jakie serwisy streamingowe są zgodne z technologią 360 Reality Audio?
Aby sprawdzić, jakie serwisy streamingowe oferują materiały 360 Reality Audio w Twoim kraju:
- Otwórz aplikację Sony | Music Center i wybierz w niej głośnik.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję About 360 Reality Audio (O 360 Reality Audio).
- Wybierz opcję Dalej.
- Jak odtwarzać nagrania 360 Reality Audio z serwisu Amazon Music HD
- Jak odtwarzać nagrania 360 Reality Audio przy użyciu aplikacji nugs.net
Jak odtwarzać muzykę 360 Reality Audio przez bezprzewodowy głośnik?
- Zainstaluj w smartfonie aplikację serwisu streamingowego, który ma w ofercie materiały 360 Reality Audio.
- Podłącz głośnik do tej samej sieci Wi-Fi, do której podłączony jest smartfon.
- Wybierz muzykę zgodną z 360 Reality Audio, a następnie przesyłaj ją do głośnika.
O przesyłaniu nagrania 360 Reality Audio informuje świecący na niebieskozielono wskaźnik trybu dźwięku na bezprzewodowym głośniku.
Mój głośnik nie pojawia się w aplikacji streamingowej
Jeśli głośnik nie pojawia się jako urządzenie odtwarzające w aplikacji do strumieniowej transmisji muzyki zgodnej z 360 Reality Audio, wykonaj następujące czynności:
- Sprawdź, czy smartfon i głośnik są podłączone do tej samej sieci bezprzewodowej (punktu dostępowego).
Pamiętaj, że muzyki 360 Reality Audio nie można odtwarzać przez łącze Bluetooth. - Wyłącz smartfon i włącz go na nowo. Czasami rozwiązaniem problemu jest proste ponowne uruchomienie.
- Wyłącz przewód zasilający routera z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz. Przyczyną zakłóceń w parowaniu może być opóźnienie sieci Wi-Fi. Poziom tego opóźnienia może się poprawić po restarcie routera.
- Wyłącz przewód zasilający głośnika z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz.