Identyfikator artykułu : 00261472 / Ostatnia modyfikacja : 20.05.2021

Bezprzewodowy głośnik nie pojawia się w aplikacji 360 Reality Audio

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Jeśli głośnik nie pojawia się jako urządzenie odtwarzające w aplikacji do strumieniowej transmisji muzyki zgodnej z 360 Reality Audio, wykonaj następujące czynności:

    1. Sprawdź, czy smartfon i głośnik są podłączone do tej samej sieci bezprzewodowej (punktu dostępowego).
      UWAGA: muzyki 360 Reality Audio nie można odtwarzać przez łącze Bluetooth.
    2. Wyłącz smartfon i włącz go na nowo. Czasami rozwiązaniem problemu jest proste ponowne uruchomienie.
    3. Wyłącz przewód zasilający routera z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz. Przyczyną zakłóceń w parowaniu może być opóźnienie sieci Wi-Fi. Poziom tego opóźnienia może się poprawić po restarcie routera.
    4. Wyłącz przewód zasilający głośnika z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz.