Identyfikator artykułu : 00261472 / Ostatnia modyfikacja : 15.03.2022

Urządzenie audio nie pojawia się jako urządzenie do przesyłania w aplikacji streamingowego serwisu muzycznego zgodnego z 360 Reality Audio

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Moje urządzenie audio nie pojawia się jako urządzenie do przesyłania (360 Reality Audio)

    Jeśli urządzenie audio nie pojawia się jako urządzenie do przesyłania w aplikacji streamingowego serwisu muzycznego zgodnego z 360 Reality Audio, wykonaj następujące czynności:

    1. Sprawdź, czy smartfon i urządzenie audio są podłączone do tej samej sieci bezprzewodowej (punktu dostępu).
      Muzyki 360 Reality Audio nie można odtwarzać przez łącze Bluetooth.
    2. Kiedy odtwarzasz muzykę przy użyciu aplikacji Amazon Music, skonfiguruj funkcję Amazon Alexa i jako nazwę urządzenia do przesyłania wybierz Alexa.
      • Urządzenia z systemem iOS: Aplikacja Amazon Music na urządzenia z iOS nie jest zgodna z funkcją Chromecast. Z tego powodu wśród urządzeń do przesyłania nie pojawia się nazwa urządzenia Chromecast.
      • Urządzenia z systemem Android: Jeśli używasz aplikacji Amazon Music na urządzenia z Androidem, wśród urządzeń do przesyłania pojawi się nazwa urządzenia Chromecast. Możesz rozpocząć przesyłanie, stukając nazwę urządzenia Chromecast, ale funkcja przesyłania Chromecast nie obsługuje odtwarzania 360 Reality Audio
    3. Jeśli nie rozwiąże to problemu, wykonaj następujące czynności:
      1. Wyłącz smartfon i włącz go na nowo.
      2. Wyłącz przewód zasilający routera z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz.
      3. Wyłącz przewód zasilający urządzenia audio z gniazdka sieci energetycznej i z powrotem go włącz.