Identyfikator artykułu : 00253411 / Ostatnia modyfikacja : 30.11.2020

Dźwięk nie jest dopasowany do obrazu lub rozlegają się trzaski

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Stwierdzone problemy z dźwiękiem

    Z przykrością stwierdzamy, że w telewizorach z zainstalowaną aplikacją Tune-in mogą występować problemy z dźwiękiem.
    Przykładami są:

    • Dźwięk z telewizora nie jest dopasowany do wyświetlanego obrazu (brak synchronizacji).
    • Po krótkim czasie następuje utrata synchronizacji z dźwiękiem.
    • Obniża się jakość dźwięku lub słychać w nim zniekształcenia przypominające trzaski.
       

    Jak rozwiązać te problemy?

    Na chwilę obecną rozwiązaniem problemu jest odinstalowanie aplikacji Tune-in i wykonanie „miękkiego” resetowania:

    • Możliwość 1: naciśnij zielony przycisk zasilania na pilocie od telewizora i trzymaj go dotąd, aż telewizor zacznie uruchamiać się ponownie.
    • Możliwość 2: odłącz wtyk zasilający telewizora, odczekaj minutę i z powrotem podłącz wtyk.

    Jeśli problem ten występuje, mimo że nie masz zainstalowanej aplikacji Tune-in, również wykonaj „miękkie” resetowanie. 
     

    Co jest przyczyną tych problemów z dźwiękiem i co zrobi Sony?

    Po wdrożeniu aktualizacji wewnętrznego oprogramowania firma Sony zawsze uważnie obserwuje ewentualne efekty uboczne. Mimo wykonania rygorystycznych testów złożoność powiązań między sprzętem a oprogramowaniem może spowodować efekty uboczne. 

    Określić, zbadać, poprawić

    Gdy tylko stwierdziliśmy ten problem, zespół naszych inżynierów natychmiast rozpoczął jego analizę. Po ukończeniu analiz Sony opublikuje poprawkę wewnętrznego oprogramowania. 
    Do tego czasu uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Przepraszamy za niedogodności.