Identyfikator artykułu : 00275454 / Ostatnia modyfikacja : 09.03.2022

Nowa aktualizacja oprogramowania: rozwiązanie problemu zamazywania się lub pikselizacji obrazu na ekranie telewizora (luty 2022 r.)

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Rozwiązano problem incydentalnej pikselizacji lub zamazywania się obrazu

    W lutym 2022 r. firma Sony przystąpiła do wprowadzania nowej aktualizacji oprogramowania, która eliminuje incydentalną pikselizację lub zamazywanie się obrazu (zwane także powstawaniem makrobloków) podczas oglądania telewizji z użyciem modułu CI+. Jeśli na ekranie widać czasem pojedyncze kwadratowe piksele, wykonaj czynności opisane w tym artykule, aby uzyskać nową aktualizację oprogramowania.

    Uwaga: Aktualizacja oprogramowania jest wprowadzana stopniowo, a harmonogram zależy od modelu telewizora.


    Krok 1: Sprawdzenie modeli telewizorów, których dotyczy informacja

    Pikselizacja może wystąpić w wymienionych poniżej modelach telewizorów, zwłaszcza jeśli do oglądania telewizji używany jest moduł karty chipowej CI+. Upewnij się, że lista zawiera model Twojego telewizora:

    • Telewizory Sony z platformą Android TV z 2021 r.: Serie X80J, X81J, X82J, X85J, X89J, X90J, X92J, X93J, X94J, X95J, A80J, A83J, A84J, A90J i Z9J
    • Telewizory Sony z platformą Android TV z 2020 r.: Serie XH90 i XH92

    Jak ustalić, czy używany jest moduł CI+?


    Krok 2: Aktualizacja oprogramowania telewizora

    Jeśli w telewizorze wybrane jest ustawienie Automatycznie sprawdzaj dostępność aktualizacji, otrzymasz aktualizację automatycznie.

    WSKAZÓWKA: Jeśli aktualizacja oprogramowania dla Twojego modelu telewizora jest już dostępna, możesz otrzymać ją natychmiast, wykonując następujące czynności:

    Wybierz UstawieniaSystemInformacjeAktualizacja oprogramowania systemowegoAktualizacja oprogramowania.
     

    Do pobrania aktualizacji możesz również użyć pamięci USB.