Polityka prywatności
Wnioski dotyczące prywatności
Jak mogę uzyskać kopię danych o sobie lub usunąć swoje konto?
W celu przesłania kopii Twoich danych lub usunięcia konta musimy zweryfikować wniosek. Skontaktuj się z Działem pomocy technicznej, używając adresu mailowego związanego z Twoim wnioskiem.
Kto zarządza moimi danymi?
Jeśli jesteś już klientem Sony Mobile, zarządzanie Twoimi danymi odbywa się zgodnie z Polityką prywatności Sony Mobile. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem lub wyrazisz zgodę na postanowienia polityki prywatności Sony Europe po 1 marca, zarządzanie Twoimi danymi będzie się odbywać zgodnie z Polityką prywatności Sony Europe.
Jak zrezygnować z otrzymywania biuletynów?
Przykro nam, że się rozstajemy. Jest szereg sposobów, by przestać otrzymywać nasz biuletyn. Możesz to zrobić:
- Klikając łącze rezygnacji z subskrypcji u dołu jednego z naszych maili.
- Rezygnując z biuletynów Sony Electronics → zaloguj się na swoje konto MySony i zmień preferencje biuletynu.
- Rezygnując z biuletynów Sony Mobile → zaloguj się na swoje konto MySony i zmień preferencje biuletynu.
- Poprzez nasze Centrum kontaktu.
Usuwanie konta
- Konto MySony (Sony Electronics) → w celu usunięcia konta musisz zalogować się na swoje konto.
-
Sony Mobile → z własnego konta Sony Mobile, które chcesz usunąć, musisz wysłać e-mail do Działu pomocy technicznej z wnioskiem o usunięcie konta.
Zwracamy uwagę na to, że jeśli do zamówienia biuletynów używane były różne adresy e-mail, trzeba zrezygnować z otrzymywania biuletynów na każdy z tych adresów oddzielnie. Inne firmy z grupy Sony będą miały własne biuletyny, za które Sony Europe B.V. nie ponosi odpowiedzialności. Aby przestać otrzymywać ich biuletyny, musisz skontaktować się z odpowiednią firmą.