Identyfikator artykułu : 00155223 / Ostatnia modyfikacja : 12.07.2018

Potrzebuję pomocy dotyczącej konta MySony lub rejestracji produktu w serwisie MySony

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Ta strona zawiera informacje na temat konta MySony i pomaga w rozwiązywaniu problemów z kontem oraz rejestracją produktów.

Konto

Produkty


Konto

Problemy z logowaniem: brak dostępu do konta

Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do konta, upewnij się że:

  • we wpisanym adresie e-mail nie ma błędu
  • jeśli adres e-mail jest poprawny, ale nie pamiętasz hasła, skorzystaj z funkcji Nie pamiętasz hasła?. Aby zresetować hasło, musisz odpowiedzieć na pytanie pomocnicze oraz podać swoją datę urodzenia.

 

Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam pytania pomocniczego?

Jeśli Twoje konto zostało zablokowane, masz dwie możliwości:

  1. Skontaktuj się z nami! Pracownik naszego centrum obsługi ma możliwość odblokowania konta. W przyszłości wprowadzimy inny system zabezpieczeń, który wyeliminuje takie sytuacje.
  2. Utwórz nowe konto, używając innego adresu e-mail.

 

Moje konto jest zablokowane

Wiele nieudanych prób logowania spowoduje zablokowanie konta na 120 minut.
Po tym czasie można ponowić próbę.  

  • Upewnij się, że przyczyną problemów z wprowadzeniem hasła nie jest użycie klawiszy Caps Lock lub Num Lock na klawiaturze.
  • Po 120 minutach można spróbować zresetować hasło przy użyciu funkcji Nie pamiętasz hasła?.

Ekran logowania MySony

Chcę zaktualizować swoje konto

Aby zaktualizować e-mail lub adres:

  1. Zaloguj się do konta My Sony.
  2. Przejdź do sekcji „Moje konto”.
  3. Zmień zawartość odpowiednich pól.

 

Czy mogę zmienić hasło?

Aby zmienić hasło:

  1. Zaloguj się do konta My Sony.
  2. Przejdź do sekcji „Moje konto”.
  3. Przejdź w dół strony, do sekcji Zmień hasło.
  4. Wpisz stare i nowe hasło.
  5. Potwierdź zmianę, klikając przycisk Zmień hasło.

 

Chcę usunąć swoje konto

Choć będziemy żałować, że się rozstajemy, w celu usunięcia konta można wykonać następujące czynności:

  1. Zaloguj się do konta My Sony.
  2. Kliknij informacje o koncie 
  3. Przejdź do samego dołu strony i wybierz opcję Usuń konto.

Remove account

 

Produkty

Co mam zrobić, jeśli nie znajduję produktu, który chcę zarejestrować?

  1. Przede wszystkim upewnij się, że rejestrowany produkt jest produkowany przez Sony Electronics. Jeśli masz urządzenie Sony Mobile (Xperia) lub produkt profesjonalny Sony, odwiedź jedną z poniższych stron:
  2. Jeśli masz pewność, że urządzenie jest produkowane przez Sony Electronics, a pomimo ręcznego wpisania nazwy produktu nie można go odszukać, spróbuj je wybrać z rozwijanego menu.
  3. Jeśli pierwsze dwie możliwości nie rozwiązują problemu, być może produktu nie ma w naszej bazie Prosimy o kontakt w celu sprawdzenia tego.

 

Jak zaktualizować lub usunąć produkt?

Aby zaktualizować informacje o produkcie lub usunąć go z konta, wykonaj następujące czynności:

  1. Zaloguj się do konta My Sony
  2. Przejdź do sekcji Moje produkty i wybierz odpowiedni produkt.
  3. Kliknij przycisk „Zmień informacje rejestracyjne produktu” lub „Usuń z listy”.

 

Nie mogę zarejestrować produktu, ponieważ witryna nie przyjmuje numeru seryjnego

Pole z numerem seryjnym nie jest na szczęście obowiązkowe. Możesz więc przejść dalej bez wpisywania numeru.

W razie wątpliwości, gdzie znajduje się numer seryjny, zapoznaj się z naszą stroną pomocy. Można na niej sprawdzić, gdzie znajduje się oznaczenie modelu i numer seryjny.

 

Jak sprawdzić, czy rejestracja produktu przebiegła pomyślnie?

  1. Przejdź do karty „Moje produkty”.
  2. Sprawdź, czy produkt jest na niej dostępny.
  3. Jeśli produkt jest niedostępny lub informacje o nim są nieaktualne, zarejestruj go ponownie lub jeszcze raz zaktualizuj informacje. Jeśli nadal nie możesz zarejestrować produktu, prosimy o kontakt.