Identyfikator artykułu : 00239833 / Ostatnia modyfikacja : 13.06.2022Drukowanie

Nie można instalować aplikacji ze sklepu Google Play lub otworzyć zainstalowanej aplikacji.

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Aplikacją, którą chcę zainstalować, nie pojawia się w sklepie Google Play:

    Aplikacje wykorzystujące funkcje aparatu i rozmów telefonicznych, takie jak Android Auto, nie są zgodne z urządzeniami Walkman. Takie aplikacje nie pojawiają się w sklepie Google Play.

    Nie można pobrać aplikacji dostępnych w sklepie Google Play

    Ten problem może wystąpić, jeśli w urządzeniu, w którym chcesz zainstalować aplikację, brakuje miejsca na dane. Aby sprawdzić dostępną pojemność, wybierz UstawieniaPamięć.
    Uwaga: W przypadku niewystarczającej pojemności przenieś dane do komputera lub usuń zbędne dane. Szczegółowych informacji należy szukać w Przewodniku pomocniczym do produktu.

    Zainstalowana aplikacja nie otwiera się lub nie działa:

    Rozwiązaniem większości problemów jest prosty restart. W przypadku dalszych problemów z otwarciem aplikacji skontaktuj się z działem pomocy technicznej dla użytkowników aplikacji.

    Uwaga: Nie możemy zagwarantować działania aplikacji innych niż dostarczane przez firmę Sony ani rozwiązania problemów z takimi aplikacjami.