Identyfikator artykułu : 00230521 / Ostatnia modyfikacja : 23.06.2021

Brak dźwięku ze słuchawek lub dźwięk tylko z jednej strony. (WF-1000XM3, WF-SP800N, WF-XB700)

    Jest nie ma dźwięku lub dźwięk jest słyszalny tylko w jednej słuchawce, wykonaj następujące czynności:

    UWAGA: jeśli problem ten występuje przy korzystaniu ze słuchawek WF-1000XM3 podłączonych do komputera z systemem Windows 10, rozwiązaniem problemu może być aktualizacja oprogramowania do wersji 1.3.0 lub nowszej.
    Aby dowiedzieć się więcej o uzyskiwaniu aktualizacji za pomocą aplikacji Sony | Headphones Connect, odwiedź stronę tego modelu w witrynie pomocy technicznej Sony.

    • Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywę.
      Po zamknięciu pokrywy odczekaj kilka sekund, a następnie wyjmij słuchawki i nawiąż połączenie Bluetooth z żądanym urządzeniem.

    • Zresetuj słuchawki.
      Wybierz model, aby uzyskać szczegółowe informacje:

      WF-1000XM3 

      WF-SP800N 

      WF-XB700 

    • Zwiększ głośność w podłączonym urządzeniu.

    • Jeśli używasz aplikacji z podłączonym urządzeniem mobilnym i nie słyszysz dźwięku, spróbuj użyć innej aplikacji.

    • Sprawdź, czy nawiązane jest połączenie Bluetooth z urządzeniem, z którym chcesz nawiązać połączenie.

    • Sprawdź, czy podłączone urządzenie odtwarza muzykę.

    • Naładuj słuchawki.
      UWAGI:

      • Podczas ładowania umieść słuchawki w etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę.

      • Podłącz etui z funkcją ładowania do gniazdka sieci energetycznej lub komputera przy użyciu dostarczonego przewodu USB Type-C.

    • Przeprowadź inicjalizację słuchawek, a następnie ponownie wykonaj parowanie.
      Wybierz model, aby uzyskać szczegółowe informacje:

      WF-1000XM3 

      WF-SP800N 

      WF-XB700