Brak dźwięku w słuchawkach dousznych lub dźwięk tylko z jednej strony
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Jeśli problem występuje w przypadku połączenia z komputerem z Microsoft® Windows® 10, rozwiązaniem może być aktualizacja oprogramowania do wersji 1.3.0 lub nowszej. Szczegółowych informacji o sposobie aktualizowania słuchawek szukaj na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.
- Włóż słuchawki douszne do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę. Odczekaj kilka sekund, po czym wyjmij słuchawki i nawiąż połączenie Bluetooth z żądanym urządzeniem.
- Naładuj słuchawki.
- Włóż słuchawki douszne do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę.
- Podłącz etui z funkcją ładowania do gniazdka sieci energetycznej lub komputera przy użyciu dostarczonego przewodu USB Type-C™.
- Zwiększ głośność w podłączonym urządzeniu.
Uwaga: Nie można regulować głośności przy użyciu słuchawek.
- Jeśli używasz aplikacji z podłączonym urządzeniem mobilnym i nie słychać dźwięku, spróbuj użyć innej aplikacji, aby sprawdzić, czy problem dotyczy aplikacji, a nie słuchawek.
- Sprawdź, czy podłączone urządzenie odtwarza muzykę.
- Zresetuj słuchawki
- Jeśli problem występuje nadal, wykonaj inicjalizację słuchawek w celu przywrócenia ustawień fabrycznych.