Identyfikator artykułu : 00230521 / Ostatnia modyfikacja : 23.05.2022

Brak dźwięku w słuchawkach dousznych lub dźwięk tylko z jednej strony

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy problem został rozwiązany.

    • Jeśli problem występuje w przypadku połączenia z komputerem z Microsoft® Windows® 10, rozwiązaniem może być aktualizacja oprogramowania do wersji 1.3.0 lub nowszej. Szczegółowych informacji o sposobie aktualizowania słuchawek szukaj na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.
    • Włóż słuchawki douszne do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę. Odczekaj kilka sekund, po czym wyjmij słuchawki i nawiąż połączenie Bluetooth z żądanym urządzeniem.
    • Naładuj słuchawki.
      • Włóż słuchawki douszne do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę.
      • Podłącz etui z funkcją ładowania do gniazdka sieci energetycznej lub komputera przy użyciu dostarczonego przewodu USB Type-C™.
    • Zwiększ głośność w podłączonym urządzeniu.

      Uwaga: Nie można regulować głośności przy użyciu słuchawek.

    • Jeśli używasz aplikacji z podłączonym urządzeniem mobilnym i nie słychać dźwięku, spróbuj użyć innej aplikacji, aby sprawdzić, czy problem dotyczy aplikacji, a nie słuchawek.
    • Sprawdź, czy podłączone urządzenie odtwarza muzykę.
    • Zresetuj słuchawki

      WF-1000XM4

      WF-1000XM3

      WF-SP800N

      WF-XB700

    • Jeśli problem występuje nadal, wykonaj inicjalizację słuchawek w celu przywrócenia ustawień fabrycznych.

      WF-1000XM3

      WF-SP800N

      WF-XB700