Kiedy naciskam przycisk Push & Play, głośnik sygnalizuje błąd i nie odtwarza muzyki (LSPX-S2)
Po naciśnięciu przycisku Push & Play urządzenie odtwarza sygnał błędu
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Wystąpienie sygnału błędu i brak możliwości odtwarzania przez szklany głośnik bezprzewodowy LSPX-S2 mogą wynikać ze stanu sieci lub ustawień i reakcji serwisu Spotify:
- Funkcja Spotify Connect nie była jeszcze używana.
- Głośnik nie jest podłączony do sieci Wi-Fi.
- W głośniku używana jest funkcja Speaker Add (dodawania głośnika).
Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy możliwe jest odtwarzanie:
- Zresetuj głośnik przez odłączenie zasilania.
- Wyłącz głośnik.
- Ponownie włącz głośnik.
- Naciśnij przycisk
(Push & Play) na spodzie głośnika.
- Sprawdź, czy pali się wskaźnik
(Push & Play).
- Naciśnij przycisk BLUETOOTH/
PAIRING.
- Jeśli wskaźnik
(Push & Play) nie pali się, naciśnij przycisk
(Push & Play).
- Jeśli wskaźnik
- Naciśnij przycisk BLUETOOTH/
- Używając aplikacji Spotify, sprawdź stan funkcji Spotify Connect.
- Jeśli nie jest ona ustawiona na odtwarzanie przez to urządzenie, otwórz okno Connectable Devices (Urządzenia do podłączenia) i ponownie wybierz to urządzenie.
- Jeśli nie jest ona ustawiona na odtwarzanie przez to urządzenie, otwórz okno Connectable Devices (Urządzenia do podłączenia) i ponownie wybierz to urządzenie.
- Upewnij się, że utwory (wykonawcy, albumy itp.) umieszczone przyciskiem
(Push & Play) na liście Favorite music (Ulubiona muzyka) nie są ustawione na Don’t play (Nie odtwarzaj) w aplikacji Spotify.
- Wyłącz ustawienie Don’t play (Nie odtwarzaj) lub umieść nowe utwory na liście Favorite music (Ulubiona muzyka).