Identyfikator artykułu : 00230233 / Ostatnia modyfikacja : 05.08.2019

Brak dźwięku ze szklanego głośnika bezprzewodowego, gdy używane jest łącze Bluetooth

    Należy sprawdzić poniższe możliwości.

    • Sprawdź, czy pali się wskaźnik Bluetooth na spodzie głośnika.
      Wskaźnik BLUETOOTH na szklanym głośniku
    • Zwiększ głośność w głośniku i podłączonym urządzeniu.
    • Jeśli głośnik jest podłączony do komputera, na którym działa program muzyczny, ponownie uruchom ten program.
    • Jeśli do głośnika podłączony jest przewód audio, naciśnij przycisk BLUETOOTH/PAIRING na spodzie głośnika lub odłącz urządzenie podłączone do portu AUDIO IN głośnika.
    • Połączenie Bluetooth jest rozłączane, gdy odtwarzanie muzyki odbywa się przez sieć Wi-Fi lub przy użyciu przycisku (naciśnij i odtwarzaj).
      Jeśli nie nastąpi automatyczne przywrócenie połączenia, w celu jego nawiązania naciśnij przycisk BLUETOOTH/PAIRING na spodzie głośnika.
    • Wyłącz funkcję Bluetooth w podłączonym urządzeniu i włącz ją na nowo.

    Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, usuń informacje o urządzeniach połączonych przez Bluetooth i ponownie wykonaj parowanie.