Brak dźwięku ze szklanego głośnika bezprzewodowego, gdy używane jest łącze Bluetooth
Należy sprawdzić poniższe możliwości.
- Sprawdź, czy pali się wskaźnik Bluetooth na spodzie głośnika.
- Zwiększ głośność w głośniku i podłączonym urządzeniu.
- Jeśli głośnik jest podłączony do komputera, na którym działa program muzyczny, ponownie uruchom ten program.
- Jeśli do głośnika podłączony jest przewód audio, naciśnij przycisk BLUETOOTH/
PAIRING na spodzie głośnika lub odłącz urządzenie podłączone do portu AUDIO IN głośnika.
- Połączenie Bluetooth jest rozłączane, gdy odtwarzanie muzyki odbywa się przez sieć Wi-Fi lub przy użyciu przycisku
(naciśnij i odtwarzaj).
Jeśli nie nastąpi automatyczne przywrócenie połączenia, w celu jego nawiązania naciśnij przycisk BLUETOOTH/PAIRING na spodzie głośnika.
- Wyłącz funkcję Bluetooth w podłączonym urządzeniu i włącz ją na nowo.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, usuń informacje o urządzeniach połączonych przez Bluetooth i ponownie wykonaj parowanie.