Identyfikator artykułu : 00190728 / Ostatnia modyfikacja : 22.01.2018

Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jak sprawdzić, czy przyczyną problemu jest pobrana aplikacja, i jak rozwiązać ten problem

    Jeśli telewizor BRAVIA nie działa prawidłowo, jego działanie może zakłócać pobrana aplikacja. Uruchom telewizor w trybie awaryjnym i sprawdź, czy problem wystąpi ponownie, gdy pobrana aplikacja będzie wyłączona.
    Szczegółowe informacje o trybie awaryjnym i jego użyciu podano w następującym artykule.
    Jak włączyć i wyłączyć tryb awaryjny?


    Jeśli można było uruchomić telewizor w trybie awaryjnym i potwierdziło się, że działanie telewizora zakłóca pobrana aplikacja, należy wypróbować poniższe rozwiązania.

    1. Pobierz z serwisu Google Play aktualizację aplikacji do najnowszej wersji.
    2. Użyj funkcji Wyczyść dane, wykonując poniższą procedurę.
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. W kategorii TV wybierz opcję Aplikacje.
      4. Wybierz Uruchomione aplikacje lub Aplikacje systemowe.
      5. Wybierz aplikację sprawiającą problemy.
      6. Wybierz opcję Wyczyść dane, a następnie OK.
    3. Prześlij zapytanie, wykorzystując stronę internetową lub adres e-mail podane w PEŁNYM OPISIE odpowiedniej aplikacji.
      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Google Play.
      3. Wybierz opcję Moje aplikacje.
      4. Wybierz aplikację, a następnie PEŁNY OPIS.
    4. Rozważ odinstalowanie aplikacji.

    UWAGA: Powiązane rozwiązania problemów:
    Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania? / Problemy z dźwiękiem i obrazem