Identyfikator artykułu : 00197337 / Ostatnia modyfikacja : 18.02.2019

Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jak sprawdzić, czy przyczyną problemu jest pobrana aplikacja, i jak rozwiązać ten problem

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Należy sprawdzić poniższe możliwości.

Jeśli telewizor BRAVIA nie działa prawidłowo, jego działanie może zakłócać pobrana aplikacja. Uruchom telewizor w trybie awaryjnym i sprawdź, czy problem wystąpi ponownie, gdy pobrana aplikacja będzie wyłączona.
Szczegółowe informacje o trybie awaryjnym i jego użyciu podano w następującym artykule.
Jak włączyć i wyłączyć tryb awaryjny?

UWAGA: Powiązane rozwiązania problemów: Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania? / Problemy z dźwiękiem i obrazem

  1. Pobierz z serwisu Google Play aktualizację aplikacji do najnowszej wersji.
  2. Użyj funkcji Wyczyść dane, wykonując poniższą procedurę.
    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. W kategorii TV wybierz opcję Aplikacje.
    4. Wybierz Uruchomione aplikacje lub Aplikacje systemowe.
    5. Wybierz aplikację sprawiającą problemy.
    6. Wybierz opcję Wyczyść dane, a następnie OK.
  3. Prześlij zapytanie, wykorzystując stronę internetową lub adres e-mail podane w PEŁNYM OPISIE odpowiedniej aplikacji.
    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Google Play.
    3. Wybierz opcję Moje aplikacje.
    4. Wybierz aplikację, a następnie PEŁNY OPIS.
  4. Rozważ odinstalowanie aplikacji.

UWAGA: Powiązane rozwiązania problemów: Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania? / Problemy z dźwiękiem i obrazem