Identyfikator artykułu : 00117269 / Ostatnia modyfikacja : 02.12.2019

Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania?

    Jeśli podczas użytkowania telewizora wystąpi nieoczekiwany objaw lub sytuacja wymieniona poniżej, pomocna może się okazać następująca procedura.

    Objaw:

    • Nieprawidłowy obraz / brak obrazu / brak dźwięku z kanału telewizyjnego lub zewnętrznego urządzenia
    • Brak dźwięku / zniekształcony dźwięk / zakłócenia / przerwy w dźwięku przy odtwarzaniu obrazu i dźwięku
    • Nieprawidłowe wyświetlanie filmów, obrazów lub miniaturek / czarny ekran
    • Nie działają funkcje odtwarzania z urządzeń USB, przesyłania obrazu na inne urządzenie lub kopii lustrzanej ekranu / brak możliwości odtwarzania
    • Aplikacja działa niewłaściwie.

    Rozwiązanie:

    1. Uruchom ponownie telewizor.
      Więcej informacji można znaleźć w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” poniżej.
      Jak uruchomić ponownie (zresetować) platformę Android TV?
    2. Jeśli do telewizora podłączone są urządzenia peryferyjne, odłącz je.
    3. Wyłącz telewizor i odłącz przewód zasilający od gniazdka sieci energetycznej.
      Odczekaj około 2 minut, po czym z powrotem podłącz przewód zasilający do gniazdka sieci energetycznej i włącz telewizor.
      UWAGA:
      • Jeśli telewizor BRAVIA jest podłączony do zewnętrznego dysku twardego, należy go odłączyć i ponowić próbę.
      • Pozostawienie telewizora z odłączonym przewodem zasilającym spowoduje zanik napięć panujących w telewizorze.
        W rezultacie zamiast niepotrzebnych danych i błędnych informacji w pamięci pojawią się domyślne wartości, co pozwoli na ponowne normalne użytkowanie telewizora.
         
    4. Jeśli przy połączeniu HDMI/MHL ekran pozostaje czarny lub wyświetlany jest nieprawidłowy obraz, można wypróbować poniższe rozwiązania.
      UWAGA: Telewizor może nie obsługiwać połączeń MHL. Szczegółowych danych technicznych telewizora należy szukać w instrukcji obsługi.
      • Odłącz i z powrotem podłącz przewód HDMI/MHL.
      • Odłącz i z powrotem podłącz przewód zasilający podłączonego urządzenia lub ponownie uruchom urządzenie.

         
    5. W razie wystąpienia nienormalnego obrazu lub dźwięku należy zresetować ustawienia obrazu lub dźwięku.
       
      • Ustawienia obrazu:
        HOME > Ustawienia* > Telewizor - Wyświetlanie > Obraz > Ustawienia zaawansowane > Zresetuj
      • Ustawienia dźwięku:
        HOME > Ustawienia* > Telewizor - Dźwięk > Dźwięk > Ustawienia zaawansowane > Zresetuj
    6. Aktualizacja oprogramowania to program aktualizacji, w ramach którego dodawane są nowe funkcje i usuwane błędy.

      Zalecamy podłączenie telewizora BRAVIA do Internetu i zmianę ustawienia Automat. pobieranie oprogram. na Wł. Aktualizacje są pobierane automatycznie, gdy telewizor pozostaje w trybie czuwania.
      Więcej informacji można znaleźć w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” poniżej.
      Jak uzyskać automatyczną aktualizację oprogramowania.

    UWAGA: