Identyfikator artykułu : 00154917 / Ostatnia modyfikacja : 25.05.2022

Cichy dźwięk lub brak dźwięku z bezprzewodowego głośnika podłączonego przez Bluetooth

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Jeśli potrzebne są informacje dotyczące konkretnego modelu, będzie je zawierać przewodnik (instrukcje). Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy problem został rozwiązany.

    • Upewnij się, że bezprzewodowy głośnik i urządzenie źródłowe są włączone.
    • Sprawdź, czy świeci wskaźnik Bluetooth® na bezprzewodowym głośniku.
    • Wyłącz funkcję Bluetooth w urządzeniu źródłowym, po czym włącz ją na nowo, aby ponownie nawiązać połączenie Bluetooth.
      Uwaga: W zależności od modelu do ponownego nawiązania łączności Bluetooth z urządzeniem źródłowym może wystarczyć proste ponowne uruchomienie głośnika.
    • Zwiększ głośność w obu urządzeniach.
    • Sprawdź, czy urządzenie źródłowe odtwarza muzykę.
    • Spróbuj odsunąć bezprzewodowy głośnik od metalowych przedmiotów lub innych urządzeń, które mogą wywoływać zakłócenia.
    • Upewnij się, że nic nie jest podłączone do portu AUDIO IN bezprzewodowego głośnika.
    • Jeśli urządzeniem źródłowym jest komputer, spróbuj ponownie uruchomić program muzyczny.
    • Jeśli używasz aplikacji Music Center na urządzeniu mobilnym, zaktualizuj ją do najnowszej wersji.
      • Jeśli nie możesz zaktualizować aplikacji, spróbuj ją odinstalować, a następnie nawiązać połączenie Bluetooth.
    • Usuń informacje o powiązaniu Bluetooth z urządzeniem źródłowym i ponownie wykonaj parowanie.