Identyfikator artykułu : 00230286 / Ostatnia modyfikacja : 05.08.2019

Niestabilność lub zanikanie dźwięku ze szklanego głośnika bezprzewodowego (LSPX-S2)

    Pewne warunki pracy mogą powodować przerywanie lub zanikanie dźwięku z głośnika LSPX-S2. Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności:

    • Używaj głośnika jak najdalej od następujących miejsc:
      • W których działają punkty dostępowe sieci bezprzewodowej.
      • W pobliżu których używane są kuchenki mikrofalowe, odbiorniki radiowe i telewizyjne oraz podobne urządzenia.
         
    • Zmniejsz odległość między podłączonym urządzeniem Bluetooth® a głośnikiem.
      • Przyczyną problemu mogą być ściany, osoby, metale lub inne przedmioty zakłócające łączność Bluetooth między głośnikiem a urządzeniami mobilnymi.
         
    • Problemy zdarzają się także przy używaniu aplikacji w urządzeniach mobilnych i wybieraniu ich ustawień. Przed wykonywaniem takich czynności należy zatrzymać odtwarzanie przez Bluetooth.
       
    • Jeśli głośnik jest połączony z urządzeniem mobilnym, należy zrestartować to urządzenie, a następnie ponownie podłączyć głośnik przez łącze Bluetooth.
       
    • W przypadku użycia funkcji Speaker Add (dodawania głośnika) dwa głośniki muszą znajdować się blisko siebie.
       
    • Rozwiązaniem problemu może okazać się użycie aplikacji Music Center do zmiany kodeka Bluetooth na SBC.
      • Na konfigurowanie kodeka służącego do połączeń Bluetooth może również pozwalać odtwarzacz Walkman® lub urządzenie Xperia™.
      • Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia mobilnego.
         
    • Wystąpiło przeciążenie serwera zgodnego z DLNA®. Zakończ pracę wszystkich aplikacji.