Niestabilność lub zanikanie dźwięku ze szklanego głośnika bezprzewodowego (LSPX-S2)
Pewne warunki pracy mogą powodować przerywanie lub zanikanie dźwięku z głośnika LSPX-S2. Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności:
- Używaj głośnika jak najdalej od następujących miejsc:
- W których działają punkty dostępowe sieci bezprzewodowej.
- W pobliżu których używane są kuchenki mikrofalowe, odbiorniki radiowe i telewizyjne oraz podobne urządzenia.
- Zmniejsz odległość między podłączonym urządzeniem Bluetooth® a głośnikiem.
- Przyczyną problemu mogą być ściany, osoby, metale lub inne przedmioty zakłócające łączność Bluetooth między głośnikiem a urządzeniami mobilnymi.
- Przyczyną problemu mogą być ściany, osoby, metale lub inne przedmioty zakłócające łączność Bluetooth między głośnikiem a urządzeniami mobilnymi.
- Problemy zdarzają się także przy używaniu aplikacji w urządzeniach mobilnych i wybieraniu ich ustawień. Przed wykonywaniem takich czynności należy zatrzymać odtwarzanie przez Bluetooth.
- Jeśli głośnik jest połączony z urządzeniem mobilnym, należy zrestartować to urządzenie, a następnie ponownie podłączyć głośnik przez łącze Bluetooth.
- W przypadku użycia funkcji Speaker Add (dodawania głośnika) dwa głośniki muszą znajdować się blisko siebie.
- Rozwiązaniem problemu może okazać się użycie aplikacji Music Center do zmiany kodeka Bluetooth na SBC.
- Na konfigurowanie kodeka służącego do połączeń Bluetooth może również pozwalać odtwarzacz Walkman® lub urządzenie Xperia™.
- Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia mobilnego.
- Wystąpiło przeciążenie serwera zgodnego z DLNA®. Zakończ pracę wszystkich aplikacji.