Nie można nawiązać połączenia Wi-Fi między aparatem/kamerą a smartfonem
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Wykonaj następujące czynności:
UWAGA: do połączenia aparatu/kamery z urządzeniem mobilnym (smartfonem/tabletem z systemem Android lub iPadem / telefonem iPhone) przez łącze Wi-Fi potrzebna jest dedykowana aplikacja Imaging Edge Mobile (następca aplikacji PlayMemories Mobile™).
- W urządzeniu mobilnym musi być zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Imaging Edge Mobile.
- Upewnij się, że w aparacie/kamerze zainstalowana jest najnowsza wersja wewnętrznego oprogramowania. Pliki do pobrania są zamieszczone na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.
- Wyłącz aparat/kamerę i urządzenie mobilne.
- Wyjmij z aparatu/kamery akumulator i kartę pamięci, po czym włóż je z powrotem.
- Jeśli do aparatu/kamery nie zostanie prawidłowo włożona karta pamięci umożliwiająca zapis, mogą wystąpić problemy z połączeniem przez Wi-Fi.
- Przed wkładaniem karty pamięci zweryfikuj kierunek wkładania i przednią/tylną stronę.
- Włącz aparat/kamerę i urządzenie mobilne.
- Sprawdź, czy funkcja Wi-Fi w aparacie/kamerze i urządzeniu mobilnym jest włączona.
- Jeśli funkcja ta jest włączona, na ekranie urządzenia widać ikonę Wi-Fi.
- Upewnij się, że wyłączony jest Tryb samolotowy. W przeciwnym razie nie będzie można nawiązać połączenia Wi-Fi. Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi produktu.
- Otwórz aplikację Imaging Edge Mobile w urządzeniu mobilnym i postępuj zgodnie z procedurą konfiguracji właściwą dla posiadanego aparatu/kamery.
- Niektóre kamery mają funkcję sterowania wieloma kamerami, która pozwala podłączyć przez sieć Wi-Fi wiele kamer Action Cam i sterować nimi za pomocą smartfona lub tabletu. Możliwe jest sterowanie pojedynczymi kamerami Action Cam lub wszystkimi równocześnie. Dalsze informacje i funkcja sterowania wieloma kamerami są podane na stronie pomocy technicznej aplikacji Imaging Edge.
- Jeśli używasz urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym iOS™ (iPada / telefonu iPhone), otwórz ustawienia Wi-Fi i wybierz nazwę sieci aparatu/kamery.
- Ustawienia aparatu/kamery zależą od modelu. Wybierz model aparatu/kamery na stronie Zdalne fotografowanie, aby zweryfikować procedurę łączenia aparatu/kamery ze smartfonem.
- Zresetuj ustawienia aparatu/kamery i sprawdź, czy problem został rozwiązany. Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia. Instrukcje obsługi są dostępne w naszej witrynie pomocy technicznej.