Identyfikator artykułu : 00163112 / Ostatnia modyfikacja : 29.04.2021

Nie można nawiązać połączenia Wi-Fi między aparatem/kamerą a smartfonem

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Wykonaj następujące czynności:

    UWAGA: do połączenia aparatu/kamery z urządzeniem mobilnym (smartfonem/tabletem z systemem Android lub iPadem / telefonem iPhone) przez łącze Wi-Fi potrzebna jest dedykowana aplikacja Imaging Edge Mobile (następca aplikacji PlayMemories Mobile™).

    1. W urządzeniu mobilnym musi być zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Imaging Edge Mobile.
    2. Upewnij się, że w aparacie/kamerze zainstalowana jest najnowsza wersja wewnętrznego oprogramowania. Pliki do pobrania są zamieszczone na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.
    3. Wyłącz aparat/kamerę i urządzenie mobilne.
    4. Wyjmij z aparatu/kamery akumulator i kartę pamięci, po czym włóż je z powrotem.
      • Jeśli do aparatu/kamery nie zostanie prawidłowo włożona karta pamięci umożliwiająca zapis, mogą wystąpić problemy z połączeniem przez Wi-Fi.
      • Przed wkładaniem karty pamięci zweryfikuj kierunek wkładania i przednią/tylną stronę.
    5. Włącz aparat/kamerę i urządzenie mobilne.
    6. Sprawdź, czy funkcja Wi-Fi w aparacie/kamerze i urządzeniu mobilnym jest włączona.
      • Jeśli funkcja ta jest włączona, na ekranie urządzenia widać ikonę Wi-Fi.
      • Upewnij się, że wyłączony jest Tryb samolotowy. W przeciwnym razie nie będzie można nawiązać połączenia Wi-Fi. Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi produktu.
    7. Otwórz aplikację Imaging Edge Mobile w urządzeniu mobilnym i postępuj zgodnie z procedurą konfiguracji właściwą dla posiadanego aparatu/kamery.
      • Niektóre kamery mają funkcję sterowania wieloma kamerami, która pozwala podłączyć przez sieć Wi-Fi wiele kamer Action Cam i sterować nimi za pomocą smartfona lub tabletu. Możliwe jest sterowanie pojedynczymi kamerami Action Cam lub wszystkimi równocześnie. Dalsze informacje i funkcja sterowania wieloma kamerami są podane na stronie pomocy technicznej aplikacji Imaging Edge.
      • Jeśli używasz urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym iOS™ (iPada / telefonu iPhone), otwórz ustawienia Wi-Fi i wybierz nazwę sieci aparatu/kamery.
    8. Ustawienia aparatu/kamery zależą od modelu. Wybierz model aparatu/kamery na stronie Zdalne fotografowanie, aby zweryfikować procedurę łączenia aparatu/kamery ze smartfonem.
    9. Zresetuj ustawienia aparatu/kamery i sprawdź, czy problem został rozwiązany. Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia. Instrukcje obsługi są dostępne w naszej witrynie pomocy technicznej.