Identyfikator artykułu : 00062738 / Ostatnia modyfikacja : 07.10.2019

Funkcja NFC nie współpracuje ze smartfonem lub tabletem.

    Aby rozwiązać ten problem, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą.

    WAŻNE: Sposób wykonania następujących czynności zależy od modelu smartfona lub tabletu. Aby uzyskać informacje dotyczące konkretnych modeli należy zapoznać się z instrukcją obsługi smartfona lub tabletu albo skontaktować się z jego producentem.

    1. Należy się upewnić, że smartfon lub tablet obsługuje technologię komunikacji bliskiego zasięgu (Near Field Communication, NFC).

      UWAGI:
      • Funkcja NFC może być nazwana funkcją Reader/Writer [Czytnik z funkcją zapisu] lub P2P w zależności od modelu smartfona lub tabletu.
      • Na chwilę obecną produkty iPhone firmy Apple nie obsługują funkcji NFC.
    2. Należy się upewnić, że pobrano i zainstalowano na smartfonie lub tablecie najnowszą wersję aplikacji PlayMemories Mobile.
    3. Należy się upewnić, że funkcja NFC jest włączona w menu Wireless [Bezprzewodowe] lub Network setting [Ustawienie sieciowe] smartfona lub tabletu.
    4. Uruchomić aplikację NFC w smartfonie lub tablecie.

      UWAGA: Na smartfonie lub tablecie musi być zainstalowana aplikacja do obsługi funkcji NFC. W zależności od typu smartfona lub tabletu może to być aplikacja Connected Devices, Android Beam™ lub inna.

    5. Należy się upewnić, że tryb Airplane Mode [Tryb samolotowy] w menu  aparatu jest wyłączony.

    6. Jeśli smartfon lub tablet jest umieszczony w etui lub pokrowcu, należy go wyjąć.

    7. Należy się upewnić, że znak NFC u dołu aparatu jest ustawiony w jednej linii z anteną NFC w smartfonie lub tablecie podczas dotykania obu urządzeń jednocześnie.
      Znak NFC
      UWAGA: Aplikacja PlayMemories Mobile uruchamia się automatycznie w ciągu 1–2 sekund po jednoczesnym dotknięciu aparatu i smartfona lub aparatu i tabletu.