Tablet S i P: tablet nie reaguje
- Nacisnąć i przytrzymać przycisk zasilania, aby wyłączyć tablet (przed zwolnieniem przycisku zasilania należy się upewnić, że dioda LED zamigała 2–3 razy).Uwaga: wszelkie niezapisane dane zostaną utracone.
- W oknie dialogowym potwierdzenia dotknąć opcji OK. Tablet wyłączy się automatycznie po kilku sekundach.
- Ponownie nacisnąć przycisk zasilania, aby włączyć tablet.
- Jeżeli tablet ponownie się zawiesi, należy zwrócić uwagę na aplikację, która była w tym momencie używana.
- Sprawdzić, czy w serwisie Google Play Store dostępne są aktualizacje dla tej aplikacji.
- Dotknąć opcji Apps&Widgets [Aplikacje i widżety], a następnie dotknąć opcji Play Store.
- Dotknąć ikony pobierania w prawym górnym rogu. Wyświetli się lista wszystkich aplikacji powiązanych z kontem użytkownika w serwisie Google. W lewym górnym rogu ekranu podświetlone będą dostępne aktualizacje.
- Upewnić się, że aplikacja jest oznaczona jako kompatybilna z posiadanym tabletem firmy Sony, a przynajmniej z tabletami z zainstalowanym systemem operacyjnym Android w wersji 4.0 bądź nowszej. Serwis Play Store jest przeznaczony dla użytkowników różnych rodzajów urządzeń i niektóre aplikacje nie są kompatybilne z częścią urządzeń.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, przywróć ustawienia fabryczne tabletu .