Pojawia się komunikat o błędzie informujący, że używana przeglądarka internetowa nie jest obsługiwana lub że materiał będzie najlepiej wyświetlany w przeglądarce Google Chrome
Znane są doniesienia o występowaniu podobnych błędów w pewnych aplikacjach internetowych z menu Spotlight, gdy dla trybu User Agent wybrane było ustawienie Custom (Własny).
Występowanie takich błędów zgłaszano przy korzystaniu z następujących fabrycznie zainstalowanych aplikacji internetowych:
- HBO GO
- O'REILLY TV
- The Onion
- The New York Times
Aby rozwiązać ten problem, należy zmienić ustawienie trybu User Agent na Default (Domyślny), wykonując następujące poniższe czynności.
- Przejdź na stronę główną przeglądarki Google Chrome.
- Używając pilota z klawiaturą, naciśnij przycisk MENU.
- Naciskając przycisk ze strzałką w dół, wybierz opcję Ustawienia.
- Naciśnij przycisk ENTER.
- Naciskając przycisk ze strzałką w dół, wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
- Naciśnij przycisk ENTER.
- Użyj optycznego czujnika palca (OFS), aby wskazać i wybrać opcję Under the Hood (Pod maską).
- Używając czujnika OFS, zmień ustawienie opcji User Agent na Default (Domyślny).
- Dwukrotnie naciśnij przycisk BACK (wstecz, patrz rysunek powyżej), aby opuścić ekran ustawienia trybu.
Teraz możliwy będzie dostęp do wymienionych powyżej aplikacji internetowych.