Identyfikator artykułu : SX451573 / Ostatnia modyfikacja : 15.01.2021

Przed przekazaniem urządzenia do serwisowania lub naprawy wyłącz funkcję „Ochrona w usłudze my Xperia” i usuń konta Google

    Przed przekazaniem urządzenia do naprawy lub serwisowania

    1. Utwórz kopię zapasową wszystkich własnych danych z wewnętrznej pamięci. Możesz użyć karty pamięci lub dowolnej pamięci innej niż wewnętrzna.
      • Technicy partnera serwisowego firmy Sony Mobile usuwają zawartość serwisowanego lub naprawianego urządzenia Xperia.
    2. Przed wysłaniem urządzenia do serwisowania lub naprawy wyłącz funkcję Ochrona w usłudze my Xperia (niedostępną w serii Xperia XZ, modelu Xperia XA1 Plus i nowszych modelach). Jeśli w urządzeniu włączona jest funkcja „Ochrona w usłudze my Xperia”, przełączy się ono w tryb Lockdown, przez co technik nie będzie mógł wykonać serwisowania lub naprawy.
    3. Po wyłączeniu funkcji „Ochrona w usłudze my Xperia” usuń z urządzenia wszystkie konta Google, żeby chronić swoją prywatność.

    Wyłączanie funkcji „Ochrona w usłudze my Xperia”

    UWAGA: funkcja Ochrona w usłudze my Xperia nie jest dostępna w serii Xperia XZ, modelu Xperia XA1 Plus i nowszych modelach.

    Jak wyłączyć Ochronę w usłudze my Xperia

    1. Zaloguj się jako właściciel, czyli użytkownik, który jako pierwszy skonfigurował urządzenie.
    2. Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia → Zabezpieczenia → Ochrona w usłudze my Xperia.
    3. Stuknij opcję Wyłącz, po czym potwierdź wyłączenie.
    4. Aby ukończyć tę procedurę, zaloguj się za pomocą konta Google, które zostało użyte do włączenia funkcji „Ochrona w usłudze my Xperia”.

    Usuwanie konta Google

    Aby dowiedzieć się, jak usunąć konto Google, rozwiń poniżej sekcję dotyczącą wersji systemu Android w posiadanym urządzeniu Xperia.

    Android 9.0, Android 10, Android 11

    Android 8.x

    Android 4.4, 5.0, 5.1, 6.0, 7.0, 7.1 i 7.1.1