Identyfikator artykułu : 00272472 / Ostatnia modyfikacja : 14.12.2021

W dźwięku występują przerwy lub zakłócenia

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    W celu rozwiązania problemu wypróbowuj kolejne rozwiązania w kolejności, w jakiej są zamieszczone w tym artykule:

    1. Zmień ustawienie opcji RF Channel (Kanał radiowy) na Off (Wył.) i z powrotem na On (Wł.)
      • Wybierz kolejno opcje SetupAdvanced SettingsSpeaker SettingsWireless Speaker SettingsRF Channel (Konfiguracja → Ustawienia zaawansowane → Ustawienia głośników → Ustawienia głośników bezprzewodowych → Kanał radiowy) → zmień ustawienie na Off (Wył.) i z powrotem na On (Wł.).
    2. Zmień ustawienie Wireless Playback Quality (Jakość odtwarzania bezprzewodowego) na Connection (Połączenie)
      • Wybierz kolejno opcje SetupAdvanced SettingsSpeaker SettingsWireless Speaker SettingsWireless Playback Quality (Konfiguracja → Ustawienia zaawansowane → Ustawienia głośników → Ustawienia głośników bezprzewodowych → Jakość odtwarzania bezprzewodowego) → zmień ustawienie na Connection (Połączenie).
    3. Umieść moduł sterujący i głośniki w odległości co najmniej 1,5 m od wszystkich routerów sieci bezprzewodowej, jak pokazano na poniższej ilustracji (a).
      Przykład instalowania modułu sterującego i głośników

      Uwaga: W rozwiązaniu problemu może pomóc zmiana ustawienia kierunku lub kąta anteny w routerze sieci bezprzewodowej.
    4. Sprawdź stan instalacji modułu sterującego i otoczenie bezprzewodowe:
      • Jeśli w pobliżu znajduje się urządzenie emitujące promieniowanie elektromagnetyczne, takie jak urządzenie sieci bezprzewodowej LAN lub kuchenka mikrofalowa, umieść zestaw głośników dalej od takiego urządzenia.
      • Wyłącz wszystkie nieużywane urządzenia podłączone do sieci bezprzewodowej, aby zmniejszyć zakłócenia, i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
        Uwaga: Jeśli problem został rozwiązany, w miarę możliwości zmień sposób podłączenia urządzenia: z sieci bezprzewodowej na sieć przewodową.
      • Jeśli moduł sterujący i głośniki znajdują się za daleko od siebie. Zmniejsz odległość między nimi.
      • Usuń lub przemieść przeszkodę między modułem sterującym a głośnikami.
      • Sprawdź, czy panel przedni modułu sterującego nie jest zasłonięty.
      • Przenieś moduł sterujący w inne miejsce, obróć go w inną stronę lub zainstaluj moduł sterujący daleko od telewizora.
      • Mogą występować zakłócenia między połączeniem z siecią a połączeniem z głośnikiem. Wypróbuj jedno z następujących rozwiązań:
        • Zmień połączenie między modułem sterującym a routerem z bezprzewodowego na przewodowe.
        • Przełącz pasmo sieci bezprzewodowej w routerze na 2,4 GHz, po czym ponownie skonfiguruj połączenie bezprzewodowe między zestawem głośnikowym a routerem sieci bezprzewodowej z użyciem pasma 2,4 GHz.
    5. Zresetuj zestaw głośnikowy.
      Uwaga: Szczegółowych informacji o resetowaniu zestawu głośnikowego należy szukać w Przewodniku pomocniczym.

    Powiązane artykuły