Przerwy lub zakłócenia w dźwięku z subwoofera lub tylnych głośników wchodzących w skład zestawu głośnika w formie listwy
Zakłócenia w dźwięku z subwoofera lub tylnych głośników wchodzących w skład 3.1-kanałowego głośnika w formie listwy Dolby Atmos® HT-Z9F mogą wynikać z różnych przyczyn. Wypróbuj następujące rozwiązania:
- Umieść w większej odległości urządzenia, które zakłócają łączność bezprzewodową.
Jeśli w pobliżu znajduje się urządzenie emitujące fale elektromagnetyczne, takie jak router sieci bezprzewodowej LAN lub kuchenka mikrofalowa, umieść głośnik w formie listwy dalej od takiego urządzenia.
- Nie zasłaniaj głównego urządzenia ani subwoofera i tylnych głośników:
Jeśli między urządzeniem a subwooferem znajduje się metal, beton lub gips, usuń te przeszkody lub zadbaj o ich ominięcie.
- Umieść główne urządzenie, subwoofer i tylne głośniki blisko siebie.
- Zamiast połączenia bezprzewodowego wybierz połączenie przewodowe:
Przełącz telewizor i nagrywarkę Blu-ray Disc z trybu łączności bezprzewodowej na łączność przewodową.
- Zmień ustawienie Kanał RF na WŁ. lub WYŁ.. Spróbuj wybrać poniższe ustawienia:
- Naciśnij przycisk HOME.
- Z głównego menu wybierz opcje Konfiguracja — Zaawansowane ustawienia.
- Wybierz opcje Ustawienia głośnika — Ustawienia głośnika bezprzewodowego.
- Zmień ustawienie opcji Kanał RF na Wył. lub Wł.
Uwagi:- Po zmianie ustawienia Kanał RF ponowne nawiązanie połączenia może potrwać 1 minutę.
- Ustawienie częstotliwości jest kasowane po odłączeniu przewodu zasilającego. Jeśli przewód zasilający zostanie odłączony, ponownie zmień ustawienie opcji Kanał RF z Wył. na Wł.
- Standardowym ustawieniem opcji Kanał RF jest Wł. Przy tym ustawieniu system automatycznie wybiera najlepszy kanał do transmisji. Mimo że tryb ten powinien skuteczniej rozwiązywać problemy zakłóceń w łączności bezprzewodowej, jeśli pomimo wyboru ustawienia Wł. wciąż występują przerwy w dźwięku, sytuacja może się poprawić po zmianie ustawienia na Wył.