Identyfikator artykułu : 00265618 / Ostatnia modyfikacja : 08.02.2022

Słychać nietypowe sygnały dźwiękowe, nie działa czujnik dotykowy lub słuchawki samorzutnie wykonują restart.

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Aby rozwiązać ten problem, postępuj w poniższy sposób.

    1. Użyj aplikacji Sony | Headphones Connect, aby zaktualizować słuchawki do najnowszej wersji.
    2. Zaktualizuj wszystkie aplikacje do strumieniowej transmisji muzyki (w telefonie) do najnowszej wersji, po czym uruchom ponownie podłączone urządzenie.
      (W przypadku pewnych aplikacji do strumieniowej transmisji muzyki problem może występować nawet wtedy, gdy nie odtwarzasz muzyki w aplikacji.)
    3. Włóż słuchawki do etui z funkcją ładowania i zamknij pokrywkę, a następnie spróbuj ponownie użyć słuchawek.
    4. Zresetuj słuchawki.
    5. Wykonaj inicjalizację słuchawek.
      Opis resetowania i inicjalizowania słuchawek znajdziesz w Przewodniku pomocniczym lub w artykule Jak wykonać resetowanie lub inicjalizację słuchawek WF-1000XM4.