Aplikacje firmy Google w moim telefonie Xperia ulegają awarii lub znikają
Informacje dla modelu Xperia 10 III
Jeśli aplikacja Google zawiesza się na telefonie, zainstaluj dwukrotnie aktualizację systemu z Google Play:
- Przejdź do Ustawienia (Settings).
- W sekcji Aktualizacja zabezpieczeń (Security update) zobaczysz aktualizację systemu Google Play. Naciścij na aktualizację, by ją aktywować.
- Naciśnij Pobierz (Download) i zainstaluj aktualizację.
- Zrestartuj telefon.
- Przejdź do Ustawienia (Settings) i powtórz cały proces od nowa (kroki od 1 do 4).
Informacje dla innych modeli
W przypadku występowania problemów z aplikacjami firmy Google w telefonie Xperia prosimy o odszukanie konkretnego problemu na stronie pomocy technicznej Google lub zapoznanie się z następującym artykułem firmy Google: Naprawianie niedziałającej aplikacji na Androida.