Podczas rozmowy telefonicznej głos rozmówcy jest cichy lub niesłyszalny
- Jeśli w czasie rozmowy telefonicznej występują poniższe objawy, rozwiązaniem problemu może się okazać aktualizacja oprogramowania słuchawek do wersji 2.1.0 lub nowszej.
- Rozmówcy trudno jest usłyszeć Twój szept.
- Rozmówca słyszy nieprzyjemny hałas, gdy w Twoim sąsiedztwie rozlegają się głośne lub nieregularne dźwięki (powodowane przez pojazd, pociąg itp.)
Wejdź na stronę z opisem posiadanego modelu w witrynie pomocy technicznej Sony i zaktualizuj słuchawki za pomocą aplikacji Sony | Headphones Connect.
Dla informacji, do telefonowania z wolnymi rękami można użyć smartfona lub telefonu komórkowego zgodnego z profilem Bluetooth HFP (Hands-free Profile) lub HSP (Headset Profile) i podłączonego przez łącze Bluetooth.
-
Jeśli aktualizacja oprogramowania nie rozwiąże problemu lub jeśli występuje problem inny niż wymienione powyżej, przeprowadź następujące kontrole:
- Upewnij się, że słuchawki i podłączane urządzenie są włączone.
- Zwiększ głośność w podłączonym urządzeniu.
- Odłącz i z powrotem podłącz urządzenie Bluetooth.
- Wybierz profil HFP lub HSP. Jeśli smartfon lub telefon komórkowy obsługuje zarówno profil HFP, jak i HSP, należy wybrać profil HFP.
- Jeśli w czasie słuchania muzyki w słuchawkach zadzwoni telefon, wykonaj poniższe czynności odpowiednio do modelu.
- WF-1000XM3:
Zatrzymaj odtwarzanie muzyki, a następnie dwukrotnie stuknij w czujnik dotykowy na lewej lub prawej słuchawce, aby odebrać telefon. - WF-H800 / WF-XB700:
Zatrzymaj odtwarzanie muzyki, po czym naciśnij przycisk na lewej lub prawej słuchawce i odbierz telefon.
- WF-1000XM3: