Identyfikator artykułu : 00239754 / Ostatnia modyfikacja : 18.09.2020

Podczas rozmowy telefonicznej głos rozmówcy jest cichy lub niesłyszalny

    1.  Jeśli w czasie rozmowy telefonicznej występują poniższe objawy, rozwiązaniem problemu może się okazać aktualizacja oprogramowania słuchawek do wersji 2.1.0 lub nowszej.
    • Rozmówcy trudno jest usłyszeć Twój szept.
    • Rozmówca słyszy nieprzyjemny hałas, gdy w Twoim sąsiedztwie rozlegają się głośne lub nieregularne dźwięki (powodowane przez pojazd, pociąg itp.)

    Wejdź na stronę z opisem posiadanego modelu w witrynie pomocy technicznej Sony i zaktualizuj słuchawki za pomocą aplikacji Sony | Headphones Connect.

    Dla informacji, do telefonowania z wolnymi rękami można użyć smartfona lub telefonu komórkowego zgodnego z profilem Bluetooth HFP (Hands-free Profile) lub HSP (Headset Profile) i podłączonego przez łącze Bluetooth.
     

    1. Jeśli aktualizacja oprogramowania nie rozwiąże problemu lub jeśli występuje problem inny niż wymienione powyżej, przeprowadź następujące kontrole:

    • Upewnij się, że słuchawki i podłączane urządzenie są włączone.
    • Zwiększ głośność w podłączonym urządzeniu.
    • Odłącz i z powrotem podłącz urządzenie Bluetooth.
    • Wybierz profil HFP lub HSP. Jeśli smartfon lub telefon komórkowy obsługuje zarówno profil HFP, jak i HSP, należy wybrać profil HFP.
    • Jeśli w czasie słuchania muzyki w słuchawkach zadzwoni telefon, wykonaj poniższe czynności odpowiednio do modelu.
      • WF-1000XM3:
        Zatrzymaj odtwarzanie muzyki, a następnie dwukrotnie stuknij w czujnik dotykowy na lewej lub prawej słuchawce, aby odebrać telefon.
      • WF-H800 / WF-XB700:
        Zatrzymaj odtwarzanie muzyki, po czym naciśnij przycisk na lewej lub prawej słuchawce i odbierz telefon.