Identyfikator artykułu : 00236077 / Ostatnia modyfikacja : 08.01.2020

Podczas telefonowania z użyciem słuchawek nie słyszę głosu rozmówcy lub rozmówca nie słyszy mojego głosu.

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Aby uniknąć takich problemów, wykonaj poniższe czynności.

    Jeśli rozmówca nie słyszy Ciebie

    Jeśli używasz słuchawek podczas rozmowy telefonicznej, mów prosto do mikrofonu. W przeciwnym razie, a także jeśli mikrofon zsunie się za ramiona, rozmówca może słabo słyszeć dźwięk lub nie słyszeć go wcale.

    Mikrofon w słuchawkach

    1. Mikrofon

    Jeśli nie słyszysz rozmówcy

    W czasie połączenia zwiększ głośność rozmowy w słuchawkach.

    Uwaga:

    • Głośność rozmowy i głośność odtwarzania reguluje się niezależnie.
    • Zmiana głośności rozmowy nie wpływa na głośność odtwarzania muzyki i odwrotnie.