Rozwiązywanie problemów z odtwarzaczem Walkman — podstawowe działania
Krok 1: sprawdzenie głośności
- Sprawdź ustawienie głośności w odtwarzaczu Walkman i słuchawkach: być może są one ustawione na minimum.
W celu sprawdzenia, czy problem związany jest z odtwarzaczem Walkman lub słuchawkami, należy wykonać poniższe czynności.
- W przypadku słuchawek przewodowych należy sprawdzić, czy wtyk słuchawek jest prawidłowo włączony lub czy słuchawki działają poprawnie z innymi urządzeniami odtwarzającymi.
- W przypadku słuchawek bezprzewodowych należy sprawdzić, czy działają one poprawnie z innymi urządzeniami odtwarzającymi. Jeśli urządzeniem powodującym problemy są słuchawki Bluetooth,
zapoznaj się z rozwiązaniami głównych problemów z łączem Bluetooth:
- Sprawdź czynniki występujące w otoczeniu
- Usuń informacje o sparowaniu i ponownie sparuj urządzenie
- Zresetuj słuchawki
Dokładniejsze informacje są podane w informacjach o łączu Bluetooth w sekcji „Pytania i odpowiedzi” na stronie z opisem produktu.
Krok 2: sprawdzenie zgodności
Sprawdź, czy brak możliwości odtwarzania dotyczy wszystkich plików muzycznych. Pamiętaj, że próba odtworzenia niezgodnego pliku audio powinna spowodować wyświetlenie komunikatu o błędzie.
Jeśli pojawi się taki komunikat, wystąpił problem ze zgodnością. Informacji o obsługiwanych formatach audio należy szukać w instrukcji obsługi posiadanego produktu.
Krok 3: resetowanie odtwarzacza Walkman
Spróbuj zresetować odtwarzacz Walkman. Resetowanie/formatowanie/inicjalizacja są opisane w instrukcji obsługi produktu, którą można znaleźć w witrynie pomocy technicznej.
W tym artykule opisano dla przykładu resetowanie odtwarzacza NW-A45/A45HN/A46HN/A47:
- Przejdź do Ustawień (Ustawienia odtwarzacza / Ustawienia podstawowe).
- Wybierz opcję Resetuj/Formatuj.
- Dotknij czynności, którą chcesz wykonać.
Uwaga: dostępne funkcje umożliwiają resetowanie na różnych poziomach. Zacznij od wybrania opcji [Zresetuj wszystkie ustawienia].
Inne funkcje resetowania, takie jak [Przywróć konfigurację fabryczną], powodują usunięcie wszystkich danych i przywrócenie ustawień fabrycznych.
Krok 4: brak reakcji lub wolne działanie?
Przypominamy, że ten przykład dotyczy modeli NW-A45/A45HN/A46HN/A47.
W przypadku innych modeli należy zapoznać się z przewodnikiem pomocniczym lub instrukcją obsługi (zawsze jest w nich część poświęcona rozwiązywaniu problemów).
Jeśli występuje jedna z poniższych sytuacji, uruchom ponownie odtwarzacz Walkman:
- Walkman nie reaguje na działania użytkownika.
- Zawartość ekranu odtwarzacza Walkman przestaje się zmieniać.
Odpowiednio naładuj odtwarzacz Walkman. Na 8 sekund naciśnij przycisk zasilania, aby Walkman uruchomił się na nowo.