Przerwy w dźwięku z bezprzewodowych głośników podłączonych przez Bluetooth
Przerwy w dźwięku przy połączeniu Bluetooth, w tym przy korzystaniu z funkcji Speaker Add i Wireless Party Chain.
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
1. Zacznij od przeprowadzenia poniższych kontroli
Jeśli problem ten wystąpi podczas korzystania z urządzenia Bluetooth® lub funkcji dodawania głośnika albo Wireless Party Chain, wykonuj po kolei następujące czynności i po każdej sprawdzaj, czy problem został rozwiązany:
- Odsuń urządzenie od radioodbiorników, telewizorów, tunerów, kuchenek mikrofalowych itp. oraz miejsc, w których działają punkty dostępu do sieci bezprzewodowej.
- Umieść podłączone urządzenie Bluetooth bliżej bezprzewodowego głośnika.
Uwaga: Przyczyną zakłóceń w łączności między bezprzewodowym głośnikiem a urządzeniem źródłowym mogą być ściany, metalowe szafki i inne obiekty. - Problemy mogą wystąpić, gdy używasz aplikacji lub zmieniasz ustawienia w urządzeniu mobilnym. Przed wykonywaniem takich czynności należy zatrzymać odtwarzanie przez Bluetooth.
- Uruchom ponownie urządzenie mobilne, a następnie jeszcze raz połącz je z bezprzewodowym głośnikiem przez Bluetooth.
Jeśli żadne z tych rozwiązań nie poprawi sytuacji, przejdź do następnego kroku.
2. Zmień ustawienie jakości odtwarzania bezprzewodowego przez głośnik
Wykonuj poniższe czynności, aby ustawić jakość odtwarzania bezprzewodowego w głośniku na Priorytet stabilności połączenia.
UWAGA: Poniższej metody nie można zastosować, gdy używasz wielu głośników jednocześnie (np. za pomocą funkcji dodawania głośnika lub Wireless Party Chain).
SRS-XB20, SRS-XB21, SRS-XB22, SRS-XB30, SRS-XB31, SRS-XB32, SRS-XB40, SRS-XB41
3. Sprawdź stan połączenia między urządzeniami
Sprawdź stan połączenia:
- Jeśli komputer lub smartfon jest połączony z siecią bezprzewodową 2,4 GHz:
- Spróbuj zmienić pasmo na 5 GHz
- Spróbuj użyć połączenia przewodowego (tylko komputer)
- Umieść głośnik bliżej komputera lub smartfona
- Jeśli komputer lub smartfon jest połączony z siecią bezprzewodową 5 GHz:
- Przenieś się w miejsce, w którym sygnał Wi-Fi ma dużą moc
- Umieść głośnik bliżej komputera lub smartfona
- Jeśli komputer jest podłączony do sieci przewodowej:
- Umieść głośnik bliżej komputera
- Jeśli smartfon jest podłączony do łącza operatora sieci komórkowej:
- Umieść smartfon w miejscu zapewniającym dobry odbiór sygnału sieci komórkowej
- Umieść głośnik bliżej smartfona