Identyfikator artykułu : 00191966 / Ostatnia modyfikacja : 25.05.2022

Przerwy w dźwięku z bezprzewodowych głośników podłączonych przez Bluetooth

Przerwy w dźwięku przy połączeniu Bluetooth, w tym przy korzystaniu z funkcji Speaker Add i Wireless Party Chain.

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    1. Zacznij od przeprowadzenia poniższych kontroli

    Jeśli problem ten wystąpi podczas korzystania z urządzenia Bluetooth® lub funkcji dodawania głośnika albo Wireless Party Chain, wykonuj po kolei następujące czynności i po każdej sprawdzaj, czy problem został rozwiązany:

    • Odsuń urządzenie od radioodbiorników, telewizorów, tunerów, kuchenek mikrofalowych itp. oraz miejsc, w których działają punkty dostępu do sieci bezprzewodowej.
    • Umieść podłączone urządzenie Bluetooth bliżej bezprzewodowego głośnika.
      Uwaga: Przyczyną zakłóceń w łączności między bezprzewodowym głośnikiem a urządzeniem źródłowym mogą być ściany, metalowe szafki i inne obiekty.
    • Problemy mogą wystąpić, gdy używasz aplikacji lub zmieniasz ustawienia w urządzeniu mobilnym. Przed wykonywaniem takich czynności należy zatrzymać odtwarzanie przez Bluetooth.
    • Uruchom ponownie urządzenie mobilne, a następnie jeszcze raz połącz je z bezprzewodowym głośnikiem przez Bluetooth.

    Jeśli żadne z tych rozwiązań nie poprawi sytuacji, przejdź do następnego kroku.

    2. Zmień ustawienie jakości odtwarzania bezprzewodowego przez głośnik

    Wykonuj poniższe czynności, aby ustawić jakość odtwarzania bezprzewodowego w głośniku na Priorytet stabilności połączenia.
    UWAGA: Poniższej metody nie można zastosować, gdy używasz wielu głośników jednocześnie (np. za pomocą funkcji dodawania głośnika lub Wireless Party Chain).

    SRS-XB20, SRS-XB21, SRS-XB22, SRS-XB30, SRS-XB31, SRS-XB32, SRS-XB40, SRS-XB41

    SRS-XB23, SRS-XB33, SRS-XB43

    GTK-XB60, GTK-XB90

    SRS-XB12

    SRS-XB13

    SRS-NB10

    SRS-NS7

    3. Sprawdź stan połączenia między urządzeniami

    Sprawdź stan połączenia:

    • Jeśli komputer lub smartfon jest połączony z siecią bezprzewodową 2,4 GHz:
      • Spróbuj zmienić pasmo na 5 GHz
      • Spróbuj użyć połączenia przewodowego (tylko komputer)
      • Umieść głośnik bliżej komputera lub smartfona
    • Jeśli komputer lub smartfon jest połączony z siecią bezprzewodową 5 GHz:
      • Przenieś się w miejsce, w którym sygnał Wi-Fi ma dużą moc
      • Umieść głośnik bliżej komputera lub smartfona
    • Jeśli komputer jest podłączony do sieci przewodowej:
      • Umieść głośnik bliżej komputera
    • Jeśli smartfon jest podłączony do łącza operatora sieci komórkowej:
      • Umieść smartfon w miejscu zapewniającym dobry odbiór sygnału sieci komórkowej
      • Umieść głośnik bliżej smartfona