Nie można ukończyć aktualizacji wewnętrznego oprogramowania słuchawek WF-1000X
Wypróbuj rozwiązanie pasujące do napotkanej sytuacji.
- Aktualizacja zatrzymuje się, gdy wyświetlany jest komunikat „Proszę czekać… Pobieranie oprogramowania…”
- Nie można zaktualizować oprogramowania, korzystając z telefonu iPhone lub urządzenia z systemem iOS; aktualizacja oprogramowania zatrzymuje się na 50%
- Pojawił się komunikat „Aktualizacja nie powiodła się”, a aplikacja Headphones Connect została zamknięta
Aktualizacja zatrzymuje się, gdy wyświetlany jest komunikat „Proszę czekać… Pobieranie oprogramowania…”

Jeśli pasek postępu przez co najmniej minutę wskazuje 100%, należy spróbować wykonać poniższą procedurę.
- Naciśnij przycisk CANCEL w aplikacji Headphones Connect, aby przerwać aktualizację.
- Wyłącz lewą i prawą słuchawkę, po czym włącz je na nowo. (Ponowne uruchamianie)
- Włóż lewą i prawą słuchawkę do etui z funkcją ładowarki, aby wyłączyć słuchawki. W chwili wyłączenia zasilania włącza się czerwony wskaźnik.
- Wyjmij lewą i prawą słuchawkę z etui z funkcją ładowarki, po czym włącz słuchawki. W chwili włączania zasilania miga niebieski wskaźnik.
- Sprawdź, czy słuchawki i urządzenie używane do aktualizacji są połączone.
UWAGA: Włącz odtwarzanie muzyki w urządzeniu i sprawdź, czy dźwięk jest słyszalny w lewej i prawej słuchawce. - Następnie ponów próbę wykonania aktualizacji.
Kiedy pasek postępu zatrzymuje się na 0%.
Sprawdź, czy urządzenie służące do aktualizacji jest podłączone do Internetu, i spróbuj wykonać poniższe czynności.
- Umieść lewą i prawą słuchawkę blisko urządzenia i wykonaj aktualizację.
- Wykonuj aktualizację w możliwie dużej odległości od innych urządzeń przesyłających fale radiowe, w tym urządzeń Bluetooth i Wi-Fi.
Nie można zaktualizować oprogramowania, korzystając z telefonu iPhone lub urządzenia z systemem iOS; aktualizacja oprogramowania zatrzymuje się na 50%
Aktualizacja bywa niemożliwa, gdy do urządzenia z systemem iOS podłączone są niskoenergetyczne urządzenia Bluetooth (urządzenia do noszenia, zegarki, smartwatch itp.).
Wyłącz urządzenie z systemem iOS oraz wszystkie urządzenia Bluetooth poza tym urządzeniem, po czym ponownie wykonaj aktualizację.
Sposób postępowania
-
Wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth podłączone do urządzenia z systemem iOS.
-
Włóż lewą oraz prawą słuchawkę do etui z funkcją ładowarki i wyłącz urządzenie. Po wyłączeniu zasilania zapala się czerwony wskaźnik.
-
Wyłącz urządzenie z systemem iOS i włącz je na nowo.
-
Wyjmij lewą i prawą słuchawkę z etui z funkcją ładowarki, po czym włącz ich zasilanie. W chwili włączania zasilania miga niebieski wskaźnik.
UWAGA: Do czasu zakończenia aktualizacji nie włączaj żadnych innych urządzeń Bluetooth. -
Sprawdź, czy słuchawki WF-1000X i urządzenie z systemem iOS używane do aktualizacji są połączone. Włącz odtwarzanie muzyki w urządzeniu i sprawdź, czy dźwięk jest słyszalny w lewej i prawej słuchawce.
-
Ponownie wykonaj aktualizację.
Podczas aktualizacji przestrzegaj wszystkich poniższych zaleceń.- Zakończ działanie wszystkich aplikacji oprócz „Headphones Connect”.
- Umieść telefon iPhone lub inne urządzenie z systemem iOS jak najbliżej słuchawek WF-1000X.
- Wykonuj aktualizację daleko od innych urządzeń przesyłających fale radiowe, w tym urządzeń Bluetooth i Wi-Fi.
W trakcie aktualizacji pojawił się komunikat „Aktualizacja nie powiodła się”, a aplikacja Headphones Connect została zamknięta
Jeśli oprogramowanie słuchawek ma wersję 2.0, aktualizacja zakończyła się pomyślnie. W przypadku wersji oprogramowania niższej niż 2.0 należy ponowić próbę aktualizacji poprzez wykonanie poniższej procedury.
Uruchom aplikację Headphones Connect i sprawdź wersję oprogramowania w urządzeniu.
- Tymczasowo zamknij aplikację Headphones Connect.
- Wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth podłączone do urządzenia służącego do aktualizacji.
- Wyłącz lewą i prawą słuchawkę, po czym włącz je na nowo.
1. Włóż lewą i prawą słuchawkę do etui z funkcją ładowarki, aby wyłączyć ich zasilanie. W chwili wyłączenia zasilania włącza się czerwony wskaźnik.
2. Wyjmij lewą i prawą słuchawkę z etui z funkcją ładowarki, po czym włącz ich zasilanie. W chwili włączania zasilania miga niebieski wskaźnik. - Sprawdź, czy słuchawki i urządzenie używane do aktualizacji są połączone.
UWAGA: Włącz odtwarzanie muzyki w urządzeniu i sprawdź, czy dźwięk jest słyszalny w lewej i prawej słuchawce. - Ponownie wykonaj aktualizację.