Nie można dokończyć aktualizacji oprogramowania słuchawek Bluetooth
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Jeśli wystąpi jeden z poniższych problemów, postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami, aby kontynuować aktualizację oprogramowania.
- Aktualizacja zatrzymuje się.
- Na ekranie pojawia się komunikat „Software transfer failed” (Niepowodzenie przy przesyłaniu oprogramowania) i aktualizacja zatrzymała się.
- Aktualizacja zatrzymuje się przy wyświetlonym ekranie „Please wait...Downloading software...” (Proszę czekać… Pobieranie oprogramowania…) lub „Please wait...Updating...” (Proszę czekać… Aktualizowanie…).
Potencjalne przyczyny zatrzymywania się aktualizacji
- Do smartfona podłączone są inne urządzenia Bluetooth (urządzenia do noszenia itp.).
- Połączenie Bluetooth między słuchawkami a urządzeniem mobilnym jest niestabilne.
- Słuchawki lub urządzenie mobilne są bliskie rozładowania.
- Występują zakłócenia łączności radiowej, powodowane na przykład przez sieć bezprzewodową.
- Włączona jest funkcja automatycznego wyłączania zasilania, a słuchawki nie były noszone przez ponad 5 minut (tylko WF-1000XM3).
Rozwiązywanie problemu
- Stuknij przycisk Cancel (Anuluj) w aplikacji Sony | Headphones Connect, aby przerwać aktualizację.
- Wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth podłączone do urządzenia mobilnego używanego do aktualizacji.
- UWAGA: aktualizacja może się okazać niemożliwa, gdy do urządzenia jest podłączone inne urządzenie Bluetooth zarejestrowane w aplikacji Sony | Headphones Connect lub niskoenergetyczne urządzenie Bluetooth (urządzenie do noszenia, smartwatch itp.).
- Wyłącz urządzenie mobilne. Następnie włącz je z powrotem.
- Zamknij aplikację Sony | Headphones Connect.
- Naładuj słuchawki i urządzenie mobilne.
- Uruchom aplikację Sony Headphones Connect w urządzeniu mobilnym.
- Nawiąż połączenie Bluetooth między urządzeniem mobilnym a słuchawkami przez aplikację Sony | Headphones Connect.
- UWAGA: sprawdź połączenie Bluetooth, odtwarzając muzykę z urządzenia mobilnego przez lewą i prawą słuchawkę.
- Sprawdź, czy włączona jest funkcja automatycznego wyłączania zasilania. (WF-1000XM3).
- UWAGA: standardowo funkcja automatycznego wyłączania zasilania jest wyłączona. Słuchawki automatycznie wyłączają się, gdy nie są noszone przez mniej więcej 5 minut. Zmień ustawienie automatycznego wyłączania zasilania przy użyciu aplikacji Sony | Headphones Connect. Po wyłączeniu funkcji automatycznego wyłączania zasilania ponownie wykonaj aktualizację słuchawek.
- Ponownie wykonaj aktualizację przy użyciu aplikacji Headphones Connect.
Ponownie wykonaj aktualizację
Wykonaj opisane poniżej kontrole i czynności, po czym wykonaj aktualizację przy użyciu aplikacji Sony | Headphones Connect.
- Wyłącz lub zamknij wszystkie inne aplikacje uruchomione w urządzeniu mobilnym.
- Maksymalnie przybliż słuchawki do urządzenia mobilnego.
- Oddal od słuchawek i urządzenia mobilnego inne urządzenia emitujące fale radiowe, takie jak urządzenia Bluetooth i Wi-Fi.
- Jeśli używasz urządzenia z systemem iOS (telefon iPhone, iPad itp.), wyłącz Asystenta Google.