Program Hi-Res Audio Player nie rozpoznaje wzmacniacza słuchawkowego lub zestawu głośnikowego
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Jeśli podczas konfigurowania programu Hi-Res Audio Player nie pojawia się urządzenie o nazwie Sony Amplifier Driver (w przypadku SA-Z1) lub Sony Headphone Amplifier Driver (w przypadku TA-ZH1ES) lub jeśli program Hi-Res Audio Player nie rozpoznaje wzmacniacza słuchawkowego lub zestawu głośnikowego, choć rozpoznawane są inne urządzenia, wykonuj następujące czynności:
- Sprawdź, czy na wyświetlaczu zestawu głośnikowego lub wzmacniacza słuchawkowego widać wskazanie PC (USB-B).
- UWAGA: naciskając przycisk INPUT, wybierz PC (USB-B).
Przykład: TA-ZH1ES
- Przycisk INPUT
- Wyświetlacz
- UWAGA: naciskając przycisk INPUT, wybierz PC (USB-B).
- Sprawdź wersję programu Hi-Res Audio Player.
Do działania tej funkcji wymagane są podane poniżej wersje programu Hi-Res Audio Player:- SA-Z1: wersja 1.2.7 (lub nowsza)
- TA-ZH1ES: wersja 1.2.5 (lub nowsza)
- Jeśli używasz komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows, sprawdź, czy sterownik jest prawidłowo zainstalowany. Najnowszą wersję programu możesz pobrać z witryny pomocy technicznej Sony.
Potrzebny jest następujący sterownik:- SA-Z1: Sony Amplifier Driver
- TA-ZH1ES: Sony Headphone Amplifier Driver
- Jeśli pojawia się komunikat o błędzie „Device not found” (nie znaleziono urządzenia), spróbuj zamknąć wszystkie programy do odtwarzania muzyki z wyjątkiem Hi-Res Audio Player.
UWAGI:
- Jeśli problem pozostanie nierozwiązany pomimo zakończenia pracy innych programów, użyj Menedżera zadań do sprawdzenia, czy programy zostały rzeczywiście zamknięte.
- Jeśli powyższe rozwiązania nie pomagają, odłącz i ponownie podłącz przewód USB oraz uruchom ponownie komputer.