Dźwięk odtwarzany z zestawu głośnikowego głośnika jest zniekształcony lub przerywany.
Jeżeli dźwięk z zestawu głośnikowego jest przerywany, zakłócany lub zniekształcony, wykonaj następujące czynności:
WAŻNE:- Ze względu na to, że każdy z tych etapów stanowi potencjalne rozwiązanie problemu, dźwięk należy sprawdzić po ukończeniu każdego z nich.
- Jeśli do wykonania czynności zawartej w tym poradniku konieczne są informacje dotyczące konkretnego modelu urządzenia, sprawdź je w instrukcji obsługi dostarczonej z produktem.
- Przycisz urządzenie, na którym odtwarzasz materiały.
- Wyłącz Wzmacnianie basu (Bass Boost) lub podobną funkcję wzmacniacza w urządzeniu używanym do odtwarzania. UWAGA:W przypadku podłączenia odtwarzacza WALKMAN należy wyłączyć funkcje Dynamic Normalizer, Equalizer, VTP (Virtualphones Technology), DSEE itp.
- Jeżeli urządzeniem używanym do odtwarzania jest komputer PC lub urządzenie mobilne, sprawdź, czy inne aplikacje nie wykorzystują nadmiernie zasobów systemu. Zamknij niepotrzebne aplikacje.
- Umieść zestaw głośnikowy z dala od bezprzewodowej sieci LAN, telewizora i kuchenki mikrofalowej.
- Przenieś urządzenie używane do odtwarzania bliżej zestawu głośnikowego lub daleko od wszelkich źródeł hałasu.
- W przypadku modelu SRS-BTD70: jeżeli lampka POWER na zestawie głośnikowym miga na zielono, oznacza to niski poziom baterii. Wymień baterie.
- Podłącz głośnik do innego gniazdka ściennego.
- Zalecamy korzystanie z przedłużaczy wyposażonych w filtr szumu.
- Jeśli urządzenie używane do odtwarzania jest wyposażone w radio lub tuner, odsuń je od zestawu głośnikowego.
- Trzymaj głośnik z dala od metalowych obiektów.