Jak sprawdzić łączność sieciową dla głośników bezprzewodowych?
Aplikacja Music Center (SongPal) może ułatwić zdiagnozowanie połączenia sieciowego między zgodnymi głośnikami bezprzewodowymi a punktem dostępu (zwykle jest nim router).
WAŻNE: prosimy o sprawdzenie kompatybilnych produktów, których dotyczy ten artykuł, korzystając z poniższego hiperłącza.
http://songpal.sony.net/en_ww/device.html
Aby sprawdzić, czy występują problemy z łącznością, lub sprawdzić siłę odbieranego sygnału Wi-Fi, należy wykonać następujące czynności:
- Otwórz aplikację Music Center (SongPal).
- Dotknij opcji Speaker & Group (Głośnik i grupa).
- Wybierz głośnik bezprzewodowy, dla którego chcesz sprawdzić łączność.
- Przewiń zawartość menu w dół i wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Z menu Settings (Ustawienia) wybierz:
- Network Connection Diagnosis (Diagnostyka połączenia sieciowego), jeśli chcesz zweryfikować potencjalne problemy z łącznością.
- Wi-Fi Signal Strength Check (Sprawdzanie siły sygnału Wi-Fi), aby ocenić moc odbieranego sygnału.
-
Aplikacja Music Center (SongPal) przeprowadzi wówczas odpowiednią diagnostykę lub pomiar siły sygnału dla głośnika.
Diagnostyka połączenia sieciowego
Sprawdzanie siły sygnału Wi-Fi
Jeśli diagnostyka połączenia sieciowego wykaże problemy z połączeniem sieciowym między głośnikiem bezprzewodowym a punktem dostępu/routerem, w ich rozwiązaniu pomogą wyświetlone wskazówki i porady.
Podobnie, poradnik rozwiązywania problemów zapewniany przez funkcję Sprawdzanie siły sygnału Wi-Fi pomoże poprawić łączność sieciową z głośnikiem niezależnie od tego, czy odbierany sygnał będzie uważany za wystarczająco mocny, czy nie.