Identyfikator artykułu : 00153870 / Ostatnia modyfikacja : 10.10.2017

Jak sprawdzić łączność sieciową dla głośników bezprzewodowych?

    Aplikacja Music Center (SongPal) może ułatwić zdiagnozowanie połączenia sieciowego między zgodnymi głośnikami bezprzewodowymi a punktem dostępu (zwykle jest nim router).

    WAŻNE: prosimy o sprawdzenie kompatybilnych produktów, których dotyczy ten artykuł, korzystając z poniższego hiperłącza.
    http://songpal.sony.net/en_ww/device.html

    Aby sprawdzić, czy występują problemy z łącznością, lub sprawdzić siłę odbieranego sygnału Wi-Fi, należy wykonać następujące czynności:

    1. Otwórz aplikację Music Center (SongPal).
    2. Dotknij opcji Speaker & Group (Głośnik i grupa). 
    3. Wybierz głośnik bezprzewodowy, dla którego chcesz sprawdzić łączność.
    4. Przewiń zawartość menu w dół i wybierz opcję Settings (Ustawienia).

      Ustawienia

    5. Z menu Settings (Ustawienia) wybierz:
      • Network Connection Diagnosis (Diagnostyka połączenia sieciowego), jeśli chcesz zweryfikować potencjalne problemy z łącznością.
      • Wi-Fi Signal Strength Check (Sprawdzanie siły sygnału Wi-Fi), aby ocenić moc odbieranego sygnału.

      Połączenie z siecią

    6. Aplikacja Music Center (SongPal) przeprowadzi wówczas odpowiednią diagnostykę lub pomiar siły sygnału dla głośnika.

      Diagnostyka połączenia sieciowego

      Sprawdzanie siły sygnału Wi-Fi

      Diagnostyka połączenia Obraz

    Jeśli diagnostyka połączenia sieciowego wykaże problemy z połączeniem sieciowym między głośnikiem bezprzewodowym a punktem dostępu/routerem, w ich rozwiązaniu pomogą wyświetlone wskazówki i porady.

    Podobnie, poradnik rozwiązywania problemów zapewniany przez funkcję Sprawdzanie siły sygnału Wi-Fi pomoże poprawić łączność sieciową z głośnikiem niezależnie od tego, czy odbierany sygnał będzie uważany za wystarczająco mocny, czy nie.